Saturday, July 6, 2019

შეფასების კრიტერიუმი


ტექსტობრივი მასალის ცოდნა და ანალიზი
N
მოცემულო-
      ბა
         1-4
           5-6
         7-8
          9-10
1
ტექსტის ცოდნა და ანალიზი
არ იცის
ტექსტი,
შესაბამისად, ვერ ახარისხებს ინფორმაციას,
ვერ განმარტავს
ფრაზებს
მეტ-ნაკლებად
იცის ტექსტი,
უჭირს ინფორმაციის
დახარისხება,გან-
მარტავს ზოგიერთ
სიტყვას/ფრაზას,
 ვერ გადის
მაღალ სააზროვნო დონეზე
იცის ტექსტი, ახარისხებს
ინფორმაციას
შეუძლია სიტყვების განმარტება,
ანალიზი, სინთეზი,
შეფასება

იცის ტექსტი, ახარისხებს ინფორმაციას,
განმარტავს მთავარ სიტყვებს,
აანალიზებს,
აკეთებს დასკვნებს,იყენებს
ცხოვრებაში
2
 ტექსტში
მიზეზ-შედეგობ-
რივი ფაქტებისა და მოვლენების
დაკავშირება
და არგუმენ-
ტირება
ვერ აკავშირებს ტექსტში არსებულ მოვლენებსა და ფაქტებს ერთმანეთთან, ვერ მოჰყავს არგუმენტები
ხანდახან უჭირს მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენა ტექსტში არსებულ მოვლენებსა და ფაქტებს შორის,ყოველთვის ვერ მოჰყავს არგუმენტები
ამყარებს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს ტექსტში გამოკვეთილ მოვლენებსა და ფაქტებს შორის, მოჰყავს შესაბამისი არგუმენტი ტექსტიდან
ყოველთვის ამყარებს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს ტექსტში გამოკვეთილ  მოვლენებსა და ფაქტებს შორის,მოჰყავს შესაბამისი არგუმენტები ტექსტიდან და სხვა ლიტერატურიდან
3

ტექსტის გარშემო
საუბარი
პასიურია,
უჭირს
საკუთარი აზრის
დაფიქსირება,
მსჯელობა,
პასუხის გაცემა, აქვს
მწირი
ლექსიკა
ნაკლებად
აქტიურობს,გარკ-
ვეულ საკითხებზე
აქვს თავისი
შეხედულება,
მკაფიო
მსჯელობა უჭირს,შესაბა-
მისად,
უჭირს ნათლად პასუხის გაცემა

არის აქტიური,ყვე-ლა საკითხზე აქვს თავისი აზრი, მსჯე-ლობს ლოგიკურად,
პასუხობს შეკითხვებს,
იყენებს
შესაბამის
ლექსიკას

არის აქტიური, ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი,ლოგიკური და ორიგინალურია, სრულყოფილად პასუხობს შეკითხვებს,აქვს მდიდარი ლექსიკა

No comments:

Post a Comment