ტექსტობრივი მასალის
ცოდნა და ანალიზი
N
|
მოცემულო-
ბა
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
1
|
ტექსტის ცოდნა და ანალიზი
|
არ იცის
ტექსტი,
შესაბამისად, ვერ ახარისხებს ინფორმაციას,
ვერ განმარტავს
ფრაზებს
|
მეტ-ნაკლებად
იცის ტექსტი,
უჭირს ინფორმაციის
დახარისხება,გან-
მარტავს ზოგიერთ
სიტყვას/ფრაზას,
ვერ გადის
მაღალ სააზროვნო დონეზე
|
იცის ტექსტი, ახარისხებს
ინფორმაციას
შეუძლია სიტყვების განმარტება,
ანალიზი, სინთეზი,
შეფასება
|
იცის ტექსტი, ახარისხებს ინფორმაციას,
განმარტავს მთავარ სიტყვებს,
აანალიზებს,
აკეთებს დასკვნებს,იყენებს
ცხოვრებაში
|
2
|
ტექსტში
მიზეზ-შედეგობ-
რივი ფაქტებისა და მოვლენების
დაკავშირება
და არგუმენ-
ტირება
|
ვერ აკავშირებს ტექსტში არსებულ მოვლენებსა და ფაქტებს
ერთმანეთთან, ვერ მოჰყავს არგუმენტები
|
ხანდახან უჭირს მიზეზ-შედეგობრივი კავშირების დადგენა
ტექსტში არსებულ მოვლენებსა და ფაქტებს შორის,ყოველთვის ვერ მოჰყავს არგუმენტები
|
ამყარებს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს ტექსტში გამოკვეთილ
მოვლენებსა და ფაქტებს შორის, მოჰყავს შესაბამისი არგუმენტი ტექსტიდან
|
ყოველთვის ამყარებს მიზეზ-შედეგობრივ კავშირებს ტექსტში
გამოკვეთილ მოვლენებსა და ფაქტებს შორის,მოჰყავს
შესაბამისი არგუმენტები ტექსტიდან და სხვა ლიტერატურიდან
|
3
|
ტექსტის გარშემო
საუბარი
|
პასიურია,
უჭირს
საკუთარი აზრის
დაფიქსირება,
მსჯელობა,
პასუხის გაცემა, აქვს
მწირი
ლექსიკა
|
ნაკლებად
აქტიურობს,გარკ-
ვეულ საკითხებზე
აქვს თავისი
შეხედულება,
მკაფიო
მსჯელობა უჭირს,შესაბა-
მისად,
უჭირს ნათლად პასუხის გაცემა
|
არის აქტიური,ყვე-ლა საკითხზე აქვს თავისი აზრი, მსჯე-ლობს
ლოგიკურად,
პასუხობს შეკითხვებს,
იყენებს
შესაბამის
ლექსიკას
|
არის აქტიური, ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი აზრი,ლოგიკური
და ორიგინალურია, სრულყოფილად პასუხობს შეკითხვებს,აქვს მდიდარი ლექსიკა
|
No comments:
Post a Comment