ქართული ენა და ლიტერატურა
მე-8 კლასი
(ავტორები: ვახტანგ როდონაია, ნინო ნაკუდაშვილი, ავთანდილ არაბული,
მარინე ხუციშვილი)
თემატური გეგმა
პედაგოგი-მთვარისა ბესელია
2018-2019 სასწავლო წელი
N
|
თ ე მ ი ს დ ა ს ა ხ ე ლ ე ბ ა
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1
|
განვლილი მასალის გამეორება (პროზაული და პოეტური ტექსტების არსებითი
ნიშნების გახსენება)
|
|
|
2
|
ნიკო ლორთქიფანიძე-„დადიანის ასული და მათხოვარი“
მხატვრული ნაწარმოების თემა და იდეა
|
|
|
3
|
ნიკო ლორთქიფანიძე-„დადიანის ასული და მათხოვარი“
ნაწარმოებში წამოჭრილი პრობლემის გაანალიზება
|
|
|
4
|
ნიკო ლორთქიფანიძე-„დადიანის ასული და მათხოვარი“
ფიქრები ადამიანზე...
|
|
|
5
|
ნიკო ლორთქიფანიძე, ბიოგრაფიული ფაქტები. სტილის საკითხები
|
|
|
6
|
ფერების
აღმნიშვნელი
ლექსიკა,
ვითარებითი
ბრუნვის
დაბოლოება
|
|
|
7
|
ზმნის პირიანობა (გამეორება)
|
|
|
8
|
ზმნის უღლება (გამეორება)
|
|
|
9
|
ვაჟა-ფშაველა-„რამ შემქმნა ადამიანად“/ პერიფრაზი
|
|
|
10
|
ვაჟა-ფშაველა-„რამ შემქმნა ადამიანად“/მამა-შვილის პოეზია (გულქან რაზიკაშვილის
ნაამბობი) თემა და იდეა
|
|
|
11
|
ბიოგრაფიული შტრიხები _ვაჟა-ფშაველა
ლიტერატურულ ნაწარმოებთა გვარები, ჟანრები,ლირიკა და ლირიკული გმირი
|
|
|
12
|
ნოდარ დუმბაძის „კორიდა“ /თემა და იდეა
|
|
|
13
|
ნოდარ დუმბაძის „კორიდა“ /შენთვის მიუღებელის შემწყნარებლობა კულტურის
სახელით
|
|
|
14
|
ნოდარ დუმბაძის ბიოგრაფიული შტრიხები. ფიქრები ადამიანად ყოფნის დუმბაძისეულ
გაგებაზე. თემასთან დაკავშირებული შესაბამისი გრამატიკული საკითხები (კუთხური ფორმები,
სხვათა სიტყვის მართლწერა, საკუთარ სახელთა წოდებითი)
|
|
|
15
|
ზმნის სტრუქტურული ანალიზი (გამეორება)
|
|
|
16
|
ბალადა ადამიანურ თანაგრძნობაზე, „ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“/ხალხური
ზეპირსიტყვიერების ნიმუში/ ცოტა რამ გიორგი ჯაბუშანურის შესახებ
|
|
|
17
|
„ვეფხვისა და მოყმის“ მითოსური სამყარო
|
|
|
18
|
„ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“ თემა და იდეა
|
|
|
19
|
„ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“/დიალექტური ლექსიკა, უცნაური კუთხური ფორმები
|
|
|
20
|
„ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“ /მხატვრული ანალიზი
|
|
|
21
|
ზმნა და წინადადება. მარტივი წინადადება
|
|
|
22
|
რევაზ ინანიშვილი-„წიგნი“ თემა და იდეა
|
|
|
23
|
რევაზ ინანიშვილის „წიგნი“ და ისტორიული ფაქტები
|
|
|
24
|
რევაზ ინანიშვილი-ბიოგრაფიული შტრიხები/ისტორიული ფაქტი, მწერალი, ნაწარმოები;
გრამატიკული საკითხები (ე.წ. წინა ვითარების სახელები, სახელდახელო კომპოზიტები,
მთხრობელის კომენტარით გაწყვეტილი სხვათა სიტყვა, ო ხმოვნის შემცველი ფუძეები}
|
|
|
25
|
რევაზ ინანიშვილი-„პატარა ბიჭი გოლგოთაზე“/ბიოგრაფია ნაწარმოებში (მხატვრული
ბიოგრაფია)
|
|
|
26
|
წინადადების მთავარი და არამთავარი წევრები
|
|
|
27
|
ჰენრი დევიდ თორო -„კითხვა“(ნაწყვეტი)/ მწიგნობრული ლექსიკა
|
|
|
28
|
ესე, პრაქტიკული სამუშაო-დამარწმუნებელი
ტექსტის შექმნა
|
|
|
29
|
გარემოებათა ნაირგვარობა
|
|
|
30
|
მარად თანამედროვე კითხვები, ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„ფიქრნი მტკვრის პირას“/
თემა და იდეა
|
|
|
31
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„ფიქრნი მტკვრის პირას“, ლირიკული ლექსის კომპოზიცია,
პოეზია და არქაიზმები
|
|
|
32
|
ილია ჭავჭავაძე-„აჩრდილი“ (ნაწყვეტები პოემიდან) თემა, იდეა
|
|
|
33
|
ილია ჭავჭავაძე-„აჩრდილი“, ილიას ბიოგრაფიული შტრიხები
|
|
|
34
|
ილია ჭავჭავაძე-„ქართვლის დედას“/თემა, იდეა
|
|
|
35
|
ილია ჭავჭავაძე-„ქართვლის დედას“ /ეპიგრაფის დანიშნულება,
|
|
|
36
|
ილია ჭავჭავაძის ნაწარმოებები და თანამედროვეობა, ფიქრები დღევანდელობაზე,
ესეს დაწერა.
|
|
|
37
|
შესიტყვება
|
|
|
38
|
დავით კლდიაშვილი-„ დარისპანის გასაჭირი“/სასცენო ნაწარმოები
|
|
|
39
|
დავით კლდიაშვილი-“დარისპანის გასაჭირი“/ დიალოგი და მონოლოგი
|
|
|
40
|
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/როგორ ამოვიცნოთ პერსონაჟის
ხასიათი?
|
|
|
41
|
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/რას ვიგებთ პერსონაჟთა მეტყველებიდან
მათი ხასიათისა და ზრახვების შესახებ
|
|
|
42
|
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/ აზნაურები
|
|
|
43
|
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/ მიმართვის ფორმები
|
|
|
44
|
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“ მხატვრული ანალიზი/ კომედიის
ნაირსახეობები (ვოდევილი,პაროდია, ტრაგიკომედია, ფარსი)
|
|
|
45
|
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/მკითხველის თეატრი-წარმოდგენის
ტექნიკა
|
|
|
46
|
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/მკითხველის თეატრის წარმოდგენა
|
|
|
47
|
შესიტყვებათა სახეები:შეთანხმება, მართვა, მირთვა
|
|
|
48
|
როგორ ისწავლება ადამიანის სიყვარული, დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების
გზაზე“
|
|
|
49
|
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“/ტრანსფერი-შესაბამისი თემატიკის
თხზულებების გახსენება
|
|
|
50
|
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“/ როგორ ვიკითხოთ ბიოგრაფიული
ნაწარმოები, სიტყვის ისტორია
|
|
|
51
|
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“ (სწავლის წლები)/ უცხო ენის
გავლენა, კალკი
|
|
|
52
|
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“(ბათუმი,სამხედრო სამსახურში)
|
|
|
53
|
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“(საბა კლდიაშვილი)
|
|
|
54
|
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“ შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
|
|
55
|
გავრცობილი და გაუვრცობელი, სრული და უსრული წინადადება
|
|
|
56
|
ინტონაცია, ალუზიები პოეზიაში,მანანა ჩიტიშვილი „ქართლი“
|
|
|
57
|
შოთა ნიშნიანიძე-„აფხაზური კანტატა“
|
|
|
58
|
ანა ლეონიძე-„ლაჰილზე ისევ“
|
|
|
59
|
სიმონ ჩიქოვანი-„თბილისის თოვლი“
|
|
|
60
|
არჩილ სულაკაური-„მამული“
|
|
|
61
|
გალაკტიონ ტაბიძე-„წამყე ბეთანიისაკენ“
|
|
|
62
|
გალაკტიონ ტაბიძე-„შინდისის ჭადრებს“
|
|
|
63
|
ოთარ ჭილაძე-„როდესაც ასე ახლოა გრემი“
|
|
|
64
|
თამაზ ჭილაძე-„ყინწვისი“
|
|
|
65
|
მურმან ლებანიძე-„ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“
|
|
|
66
|
პოეტური ლიცენზია და ენობრივი ნორმა/ მიმოხილვა
|
|
|
67
|
ერთ თემაზე შექმნილი ლექსების შედარება
|
|
|
68
|
აღწერის ტიპის ტექსტის შექმნა
|
|
|
69
|
შერწყმული წინადადება და მისი ნაირსახეობანი
|
|
|
70
|
შერწყმული წინადადების წერილობითი გადმოცემა
|
|
|
71
|
სამეცნიერო-პოპულარული ტექსტის კითხვის სტრატეგიის გაცნობა, ზურაბ ჭუმბურიძე,“ქართული
ხელნაწერების კვალდაკვალ“
|
|
|
72
|
სამი შატბერდული ხელნაწერის თავგადასავალი /ადიშის ოთხთავი
|
|
|
73
|
სამი შატბერდული ხელნაწერის თავგადასავალი/ ჯრუჭის ოთხთავი
|
|
|
74
|
სამი შატბერდული ხელნაწერის თავგადასავალი /პარხალის ოთხთავი
|
|
|
75
|
ქართულ სიძველეთა დაუცხრომელი მკვლევარი, ექვთიმე თაყაიშვილი
|
|
|
76
|
რა არის ქორონიკონი? „დედანი“, „ასლი“და „ოთხთავი“, ჩართული სამეცნიერო
ხასიათის ტექსტში, განსაზღვრება-ეპითეტები
სამეცნიერო-პოპულარულ ტექსტში, საკვანძო ფრაზა ტექსტში
|
|
|
77
|
საინფორმაციო ტექსტის შექმნა წყაროს გამოყენებით
|
|
|
78
|
წინადადების განკერძოებული წევრები
|
|
|
79
|
ჩართული და მიმართვა
|
|
|
80
|
ტექსტში არსებულ დეტალებზე დაკვირვება, ტექსტისა და მასზე
შექმნილი ილუსტრაციების შედარება, შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“ / „ნახეს უცხო
მოყმე ვინმე“
|
|
|
81
|
შოთა რუსთაველი-„ვეფხისტყაოსანი“ / „ახლოს მივე, შემომხედნეს“
|
|
|
82
|
შოთა რუსთაველი“ვეფხისტყაოსანი“ /“შინა კოშკად შემიყვანა“
|
|
|
83
|
შოთა რუსთაველი-„ვეფხისტყაოსანი“ /“მათი მესმა დავინახე ზახილი და ხმალთა
ლევა“
|
|
|
84
|
შოთა რუსთაველი-„ვეფხისტყაოსანი“ /“სიამოვნისა დარითა იარეს, არ სიძნელითა“
|
|
|
85
|
შოთა რუსთაველი და ჯვრის მონასტერი, ირაკლი აბაშიძე-„ხმა კატამონთან“
|
|
|
86
|
პოეტური ლიცენზია, რთული სიტყვები „ვეფხისტყაოსანში,“არქაული მრავლობითის
ფორმები პოემაში, სასვენ ნიშანთა „სიბრძნე“, სტატიკური ზმნა
|
|
|
87
|
რთული წინადადება
|
|
|
88
|
რთული თანწყობილი წინადადება
|
|
|
89
|
რთული ქვეწყობილი წინადადება
|
|
|
90
|
ლირიკულ გადახვევაზე დაკვირვება მოთხრობაში, გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“
|
|
|
91
|
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ საიდან მოდის სილამაზე?
|
|
|
92
|
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ლირიკული გადახვევა
|
|
|
93
|
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ რთულ სიტყვათა თავისებური წარმოება მწერლის
ენაში
|
|
|
94
|
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/გულისხმა და გულისყური
|
|
|
95
|
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ მარიტას სიტყვიერი პორტრეტი
|
|
|
96
|
მოულოდნელი პოეტური შესიტყვებანი ,პირის ნიშანთა მართლწერა, ნა-თავსართით
ნაწარმოები მიმღეობები
|
|
|
97
|
აღწერის ტიპის ტექსტის შექმნა
|
|
|
98
|
მთავარ წევრთა მიმართ დამოკიდებული წინადადებები
|
|
|
99
|
განსაზღვრებითი დამოკიდებული წინადადება
|
|
|
100
|
გარემოებითი დამოკიდებული წინადადება
|
|
|
101
|
პირობითი დამოკიდებული წინადადება
|
|
|
102
|
შედეგობითი დამოკიდებული წინადადება
|
|
|
103
|
ნაწარმოების შექმნის, წერის პროცესის გააზრება, მხატვრული ნაწარმოების
დაწერა წერის პროცესის ყველა ეტაპის დაცვით;
მიხეილ ჯავახიშვილი-„ეშმაკის ქვა“
|
|
|
104
|
მიხეილ ჯავახიშვილი- „ეშმაკის ქვა“
|
|
|
105
|
მიხეილ
ჯავახიშვილი-
„ეშმაკის
ქვა“
|
|
|
106
|
მიხეილ
ჯავახიშვილი-
„ეშმაკის
ქვა“
|
|
|
107
|
მიხეილ
ჯავახიშვილი-
„ეშმაკის
ქვა“
|
|
|
108
|
მიხეილ
ჯავახიშვილი-
„ეშმაკის
ქვა“
|
|
|
109
|
მიხეილ ჯავახიშვილი-„ როგორ ვმუშაობ“, ბიოგრაფიული შტრიხები
|
|
|
110
|
წერის პროცესი, რას ნიშნავს სიტყვა „გამოქვეყნება“?
|
|
|
111
|
ქეთევან ჯავახიშვილი, „წინამძღვრიანთკარის
სასწავლებელში“( ნაწყვეტი წიგნიდან-„მოგონებანი მამაზე“)
|
|
|
112
|
ხმარებიდან გასული სიტყვები, როგორი უნდა იყოს ბრუნვის ფორმა „და’’ კავშირის
წინ? როგორ მივიღეთ სახელწოდება „თბილისი“, „ახლა“ თუ „ეხლა“?
|
|
|
113
|
მოთხრობის დაწერა წერის ყველა პროცესის დაცვით
|
|
|
114
|
უნივერსალური კავშირი „რომ“
|
|
|
115
|
ლიტერატურული პარალელი, ვაჟა-ფშაველა-„ამოდის, ნათდება!“
|
|
|
116
|
ვაჟა-ფშაველა- „ამოდის, ნათდება!“ დიალექტური ლექსიკა, -ენ და -ნენ
|
|
|
117
|
ნამდვილი ამბავი ნოველის სიუჟეტად, რევაზ ინანიშვილის-„ფრთხებიან ყვავები
დამბაჩის ხმაზე?
|
|
|
118
|
რევაზ ინანიშვილი-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?
|
|
|
119
|
რევაზ
ინანიშვილი-„ფრთხებიან
ყვავები
დამბაჩის
ხმაზე?
|
|
|
120
|
რევაზ
ინანიშვილი-„ფრთხებიან
ყვავები
დამბაჩის
ხმაზე?
|
|
|
121
|
რევაზ
ინანიშვილი-„ფრთხებიან
ყვავები
დამბაჩის
ხმაზე?
|
|
|
122
|
რევაზ
ინანიშვილი-„ფრთხებიან
ყვავები
დამბაჩის
ხმაზე?
|
|
|
123
|
რევაზ
ინანიშვილი-„ფრთხებიან
ყვავები
დამბაჩის
ხმაზე?
|
|
|
124
|
ემზარ კვიტაიშვილი, „სიკეთის შუქი“(ნაწყვეტი)
|
|
|
125
|
რეზო ჭეიშვილი-„ლურჯი ფრინველი“
|
|
|
126
|
როცა რთული სიტყვა ორზე მეტ კომპონენტს შეიცავს, ზედსართავ სახელთა მხატვრული
დანიშნულება,წოდების გამომხატველი სახელის ბრუნება მსაზღვრელის სახით
|
|
|
127
|
ზერთული წინადადება
|
|
|
128
|
რთული წინადადების გადაკეთება
მარტივ წინადადებად
|
|
|
129
|
პოეზიის დანიშნულების საკითხი,ილია ჭავჭავაძე-„პოეტი“
|
|
|
130
|
ილია ჭავჭავაძე-„ჩემო კალამო“
|
|
|
131
|
ილია ჭავჭავაძე-„ელეგია“
|
|
|
132
|
აკაკი წერეთელი-„პოეტი“
|
|
|
133
|
როგორ ეხმიანება ბოლო ორი ლექსი ზემოთ მოხმობილი ლექსების მთავარ თემას?
ანალიზი
|
|
|
134
|
აკაკი წერეთელი-„ხატის წინ“
|
|
|
135
|
ვაჟა-ფშაველა, დამსეტყვე, ცაო“
|
|
|
136
|
ვაჟა-ფშაველა-„ნიჭიერი მწერალი“
|
|
|
137
|
განსხვავებული აზრი (ბესიკ ხარანაული-„პოეტი“, მანანა ჩიტიშვილი-„პოეტი“,
მურმან ლებანიძე-„რით, რით შენდება ლექსი?!“)
|
|
|
138
|
ობიექტური პირის ნიშანთა მართლწერა, ტექსტოლოგიური ექსკურსი, სხვათა
სიტყვა
|
|
|
139
|
სახარებისეული იგავები, იგავი ტალანტის შესახებ
|
|
|
140
|
უძღები ძის იგავი
|
|
|
141
|
ალეგორიის ცნება, სახარებისეული იგავი-შთაგონების წყარო,ბიბლიური გამონათქვამები,
ტმესი, ზმნის ძველი ფორმების გასაგებად
|
|
|
142
|
იუმორისტული თხრობის ხერხების გაცნობა და გამოყენება, ნოდარ დუმბაძის
„ბოშები“
|
|
|
143
|
ნოდარ დუმბაძე-„ბოშები“
|
|
|
144
|
ნოდარ დუმბაძე-„ბოშები“
|
|
|
145
|
ურთიერთსაპირისპირო დამოკიდებულების გამომხატველი ზმნები, მთქმელის დამოკიდებულების
გამოხატვა ტექსაკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ტში, გურული კილოს ნიმუშები
|
|
|
146
|
ისტორიული მოთხრობა. ისტორიული ფაქტი. აკაკი წერეთლის „ბაში-აჩუკი“,1-ლი
თავი
|
|
|
147
|
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“მე-2 თავი
|
|
|
148
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-3 თავი
|
|
|
149
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-4 თავი
|
|
|
150
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-5 თავი
|
|
|
151
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-6 თავი
|
|
|
152
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-7 თავი
|
|
|
153
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-8 თავი
|
|
|
154
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-9 თავი
|
|
|
155
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-10 თავი
|
|
|
156
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-11 თავი
|
|
|
157
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-12 თავი
|
|
|
158
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-13 თავი
|
|
|
159
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-14 თავი
|
|
|
160
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ მე-15 თავი
|
|
|
161
|
აკაკი
წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
|
|
162
|
ილია
ჭავჭავაძე-“ ერი და ისტორია“
|
|
|
163
|
ილია ჭავჭავაძე-„ ერი და ისტორია“
|
|
|
164-
174
|
გ ა მ ე ო რ ე ბ ა
|
|
|
No comments:
Post a Comment