Saturday, July 6, 2019

თემატური გეგმა(მე_8 კლასი)


ქართული ენა და ლიტერატურა



მე-8 კლასი
(ავტორები:  ვახტანგ როდონაია, ნინო ნაკუდაშვილი, ავთანდილ არაბული, მარინე ხუციშვილი)


თემატური გეგმა


პედაგოგი-მთვარისა ბესელია









2018-2019 სასწავლო წელი

N
                 თ ე მ ი ს        დ ა ს ა ხ ე ლ ე ბ ა
  თარიღი
  შენიშვნა
1
განვლილი მასალის გამეორება (პროზაული და პოეტური ტექსტების არსებითი ნიშნების გახსენება)


2
ნიკო ლორთქიფანიძე-„დადიანის ასული და მათხოვარი“
მხატვრული ნაწარმოების თემა და იდეა


3
ნიკო ლორთქიფანიძე-„დადიანის ასული და მათხოვარი“
ნაწარმოებში წამოჭრილი პრობლემის გაანალიზება                                           


4
ნიკო ლორთქიფანიძე-„დადიანის ასული და მათხოვარი“
ფიქრები ადამიანზე...


5
ნიკო ლორთქიფანიძე, ბიოგრაფიული ფაქტები. სტილის საკითხები


6
ფერების აღმნიშვნელი ლექსიკა, ვითარებითი ბრუნვის დაბოლოება


7
ზმნის პირიანობა (გამეორება)


8
ზმნის უღლება (გამეორება)


9
ვაჟა-ფშაველა-„რამ შემქმნა ადამიანად“/ პერიფრაზი


10
ვაჟა-ფშაველა-„რამ შემქმნა ადამიანად“/მამა-შვილის პოეზია (გულქან რაზიკაშვილის ნაამბობი) თემა და იდეა


11
 ბიოგრაფიული შტრიხები _ვაჟა-ფშაველა ლიტერატურულ ნაწარმოებთა გვარები, ჟანრები,ლირიკა და ლირიკული გმირი


12
ნოდარ დუმბაძის „კორიდა“ /თემა და იდეა


13
ნოდარ დუმბაძის „კორიდა“ /შენთვის მიუღებელის შემწყნარებლობა კულტურის სახელით


14
ნოდარ დუმბაძის ბიოგრაფიული შტრიხები. ფიქრები ადამიანად ყოფნის დუმბაძისეულ გაგებაზე. თემასთან დაკავშირებული შესაბამისი გრამატიკული საკითხები (კუთხური ფორმები, სხვათა სიტყვის მართლწერა, საკუთარ სახელთა წოდებითი)


15
ზმნის სტრუქტურული ანალიზი (გამეორება)


16
ბალადა ადამიანურ თანაგრძნობაზე, „ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“/ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუში/ ცოტა რამ გიორგი ჯაბუშანურის შესახებ


17
„ვეფხვისა და მოყმის“ მითოსური სამყარო


18
„ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“ თემა და იდეა


19
„ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“/დიალექტური ლექსიკა, უცნაური კუთხური ფორმები


20
„ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა“ /მხატვრული ანალიზი


21
ზმნა და წინადადება. მარტივი წინადადება


22
რევაზ ინანიშვილი-„წიგნი“ თემა და იდეა


23
რევაზ ინანიშვილის „წიგნი“ და ისტორიული ფაქტები


24
რევაზ ინანიშვილი-ბიოგრაფიული შტრიხები/ისტორიული ფაქტი, მწერალი, ნაწარმოები; გრამატიკული საკითხები (ე.წ. წინა ვითარების სახელები, სახელდახელო კომპოზიტები, მთხრობელის კომენტარით გაწყვეტილი სხვათა სიტყვა, ო ხმოვნის შემცველი ფუძეები}


25
რევაზ ინანიშვილი-„პატარა ბიჭი გოლგოთაზე“/ბიოგრაფია ნაწარმოებში (მხატვრული ბიოგრაფია)


26
წინადადების მთავარი და არამთავარი წევრები


27
ჰენრი დევიდ თორო -„კითხვა“(ნაწყვეტი)/ მწიგნობრული ლექსიკა


28
 ესე, პრაქტიკული სამუშაო-დამარწმუნებელი ტექსტის შექმნა


29
გარემოებათა ნაირგვარობა


30
მარად თანამედროვე კითხვები, ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„ფიქრნი მტკვრის პირას“/ თემა და იდეა


31
ნიკოლოზ ბარათაშვილი-„ფიქრნი მტკვრის პირას“, ლირიკული ლექსის კომპოზიცია, პოეზია და არქაიზმები


32
ილია ჭავჭავაძე-„აჩრდილი“ (ნაწყვეტები პოემიდან) თემა, იდეა


33
ილია ჭავჭავაძე-„აჩრდილი“, ილიას ბიოგრაფიული შტრიხები


34
ილია ჭავჭავაძე-„ქართვლის დედას“/თემა, იდეა


35
ილია ჭავჭავაძე-„ქართვლის დედას“ /ეპიგრაფის დანიშნულება,


36
ილია ჭავჭავაძის ნაწარმოებები და თანამედროვეობა, ფიქრები დღევანდელობაზე, ესეს დაწერა.


37
შესიტყვება


38
დავით კლდიაშვილი-„ დარისპანის გასაჭირი“/სასცენო ნაწარმოები


39
დავით კლდიაშვილი-“დარისპანის გასაჭირი“/ დიალოგი და მონოლოგი


40
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/როგორ ამოვიცნოთ პერსონაჟის ხასიათი?


41
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/რას ვიგებთ პერსონაჟთა მეტყველებიდან მათი ხასიათისა და ზრახვების შესახებ


42
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/ აზნაურები


43
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/ მიმართვის ფორმები


44
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“ მხატვრული ანალიზი/ კომედიის ნაირსახეობები (ვოდევილი,პაროდია, ტრაგიკომედია, ფარსი)


45
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/მკითხველის თეატრი-წარმოდგენის ტექნიკა


46
დავით კლდიაშვილი-„დარისპანის გასაჭირი“/მკითხველის თეატრის წარმოდგენა


47
შესიტყვებათა სახეები:შეთანხმება, მართვა, მირთვა


48
როგორ ისწავლება ადამიანის სიყვარული, დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“


49
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“/ტრანსფერი-შესაბამისი თემატიკის თხზულებების გახსენება


50
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“/ როგორ ვიკითხოთ ბიოგრაფიული ნაწარმოები, სიტყვის ისტორია


51
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“ (სწავლის წლები)/ უცხო ენის გავლენა, კალკი


52
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“(ბათუმი,სამხედრო სამსახურში)


53
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“(საბა კლდიაშვილი)


54
დავით კლდიაშვილი-„ჩემი ცხოვრების გზაზე“ შემაჯამებელი გაკვეთილი


55
გავრცობილი და გაუვრცობელი, სრული და უსრული წინადადება


56
ინტონაცია, ალუზიები პოეზიაში,მანანა ჩიტიშვილი „ქართლი“


57
შოთა ნიშნიანიძე-„აფხაზური კანტატა“


58
ანა ლეონიძე-„ლაჰილზე ისევ“


59
სიმონ ჩიქოვანი-„თბილისის თოვლი“


60
არჩილ სულაკაური-„მამული“


61
გალაკტიონ ტაბიძე-„წამყე ბეთანიისაკენ“


62
გალაკტიონ ტაბიძე-„შინდისის ჭადრებს“


63
ოთარ ჭილაძე-„როდესაც ასე ახლოა გრემი“


64
თამაზ ჭილაძე-„ყინწვისი“


65
მურმან ლებანიძე-„ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“


66
პოეტური ლიცენზია და ენობრივი ნორმა/ მიმოხილვა


67
ერთ თემაზე შექმნილი ლექსების შედარება


68
აღწერის ტიპის ტექსტის შექმნა


69
შერწყმული წინადადება და მისი ნაირსახეობანი


70
შერწყმული წინადადების წერილობითი გადმოცემა


71
სამეცნიერო-პოპულარული ტექსტის კითხვის სტრატეგიის გაცნობა, ზურაბ ჭუმბურიძე,“ქართული ხელნაწერების კვალდაკვალ“


72
სამი შატბერდული ხელნაწერის თავგადასავალი   /ადიშის ოთხთავი


73
სამი შატბერდული ხელნაწერის თავგადასავალი/  ჯრუჭის ოთხთავი


74
სამი შატბერდული ხელნაწერის თავგადასავალი /პარხალის ოთხთავი


75
ქართულ სიძველეთა დაუცხრომელი მკვლევარი, ექვთიმე თაყაიშვილი


76
რა არის ქორონიკონი? „დედანი“, „ასლი“და „ოთხთავი“, ჩართული სამეცნიერო ხასიათის ტექსტში, განსაზღვრება-ეპითეტები  სამეცნიერო-პოპულარულ ტექსტში, საკვანძო ფრაზა ტექსტში


77
საინფორმაციო ტექსტის შექმნა წყაროს გამოყენებით


78
წინადადების განკერძოებული წევრები


79
ჩართული და მიმართვა


80


ტექსტში არსებულ დეტალებზე დაკვირვება, ტექსტისა  და  მასზე შექმნილი ილუსტრაციების შედარება, შოთა რუსთაველის „ვეფხისტყაოსანი“ / „ნახეს უცხო მოყმე ვინმე“


81
შოთა რუსთაველი-„ვეფხისტყაოსანი“ / „ახლოს მივე, შემომხედნეს“


82
შოთა რუსთაველი“ვეფხისტყაოსანი“ /“შინა კოშკად შემიყვანა“


83
შოთა რუსთაველი-„ვეფხისტყაოსანი“ /“მათი მესმა დავინახე ზახილი და ხმალთა ლევა“


84
შოთა რუსთაველი-„ვეფხისტყაოსანი“ /“სიამოვნისა დარითა იარეს, არ სიძნელითა“


85
შოთა რუსთაველი და ჯვრის მონასტერი, ირაკლი აბაშიძე-„ხმა კატამონთან“


86
პოეტური ლიცენზია, რთული სიტყვები „ვეფხისტყაოსანში,“არქაული მრავლობითის ფორმები პოემაში, სასვენ ნიშანთა „სიბრძნე“, სტატიკური ზმნა


87
რთული წინადადება


88
რთული თანწყობილი წინადადება


89
რთული ქვეწყობილი წინადადება


90
ლირიკულ გადახვევაზე დაკვირვება მოთხრობაში, გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“


91
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ საიდან მოდის სილამაზე?


92
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ლირიკული გადახვევა


93
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ რთულ სიტყვათა თავისებური წარმოება მწერლის ენაში


94
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/გულისხმა და გულისყური


95
გიორგი ლეონიძე-„მარიტა“/ მარიტას სიტყვიერი პორტრეტი


96
მოულოდნელი პოეტური შესიტყვებანი ,პირის ნიშანთა მართლწერა, ნა-თავსართით ნაწარმოები მიმღეობები


97
აღწერის ტიპის ტექსტის შექმნა


98
მთავარ წევრთა მიმართ დამოკიდებული წინადადებები


99
განსაზღვრებითი დამოკიდებული წინადადება


100
გარემოებითი დამოკიდებული წინადადება


101
პირობითი დამოკიდებული წინადადება


102
შედეგობითი დამოკიდებული წინადადება


103
ნაწარმოების შექმნის, წერის პროცესის გააზრება, მხატვრული ნაწარმოების დაწერა წერის  პროცესის ყველა ეტაპის დაცვით; მიხეილ ჯავახიშვილი-„ეშმაკის ქვა“


104
მიხეილ ჯავახიშვილი- „ეშმაკის ქვა“


105
მიხეილ ჯავახიშვილი- „ეშმაკის ქვა


106
მიხეილ ჯავახიშვილი- „ეშმაკის ქვა


107
მიხეილ ჯავახიშვილი- „ეშმაკის ქვა


108
მიხეილ ჯავახიშვილი- „ეშმაკის ქვა


109
მიხეილ ჯავახიშვილი-„ როგორ ვმუშაობ“, ბიოგრაფიული შტრიხები


110
წერის პროცესი, რას ნიშნავს სიტყვა „გამოქვეყნება“?


111
ქეთევან ჯავახიშვილი,  „წინამძღვრიანთკარის სასწავლებელში“( ნაწყვეტი წიგნიდან-„მოგონებანი მამაზე“)


112
ხმარებიდან გასული სიტყვები, როგორი უნდა იყოს ბრუნვის ფორმა „და’’ კავშირის წინ? როგორ მივიღეთ სახელწოდება „თბილისი“, „ახლა“ თუ „ეხლა“?


113
მოთხრობის დაწერა წერის ყველა პროცესის დაცვით


114
უნივერსალური კავშირი „რომ“


115
ლიტერატურული პარალელი, ვაჟა-ფშაველა-„ამოდის, ნათდება!“


116
ვაჟა-ფშაველა- „ამოდის, ნათდება!“ დიალექტური ლექსიკა,  -ენ  და  -ნენ


117
ნამდვილი ამბავი ნოველის სიუჟეტად, რევაზ ინანიშვილის-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?


118
რევაზ ინანიშვილი-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?


119
რევაზ ინანიშვილი-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?


120
რევაზ ინანიშვილი-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?


121
რევაზ ინანიშვილი-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?


122
რევაზ ინანიშვილი-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?


123
რევაზ ინანიშვილი-„ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე?


124
ემზარ კვიტაიშვილი, „სიკეთის შუქი“(ნაწყვეტი)


125
რეზო ჭეიშვილი-„ლურჯი ფრინველი“


126
როცა რთული სიტყვა ორზე მეტ კომპონენტს შეიცავს, ზედსართავ სახელთა მხატვრული დანიშნულება,წოდების გამომხატველი სახელის ბრუნება მსაზღვრელის სახით


127
ზერთული წინადადება


128
რთული წინადადების გადაკეთება  მარტივ წინადადებად


129
პოეზიის დანიშნულების საკითხი,ილია ჭავჭავაძე-„პოეტი“


130
ილია ჭავჭავაძე-„ჩემო კალამო“


131
ილია ჭავჭავაძე-„ელეგია“


132
აკაკი წერეთელი-„პოეტი“


133
როგორ ეხმიანება ბოლო ორი ლექსი ზემოთ მოხმობილი ლექსების მთავარ თემას? ანალიზი


134
აკაკი წერეთელი-„ხატის წინ“


135
ვაჟა-ფშაველა, დამსეტყვე, ცაო“


136
ვაჟა-ფშაველა-„ნიჭიერი მწერალი“


137
განსხვავებული აზრი (ბესიკ ხარანაული-„პოეტი“, მანანა ჩიტიშვილი-„პოეტი“, მურმან ლებანიძე-„რით, რით შენდება ლექსი?!“)


138
ობიექტური პირის ნიშანთა მართლწერა, ტექსტოლოგიური ექსკურსი, სხვათა სიტყვა


139
სახარებისეული იგავები, იგავი ტალანტის შესახებ


140
უძღები ძის იგავი


141
ალეგორიის ცნება, სახარებისეული იგავი-შთაგონების წყარო,ბიბლიური გამონათქვამები, ტმესი, ზმნის ძველი ფორმების გასაგებად


142
იუმორისტული თხრობის ხერხების გაცნობა და გამოყენება, ნოდარ დუმბაძის „ბოშები“


143
ნოდარ დუმბაძე-„ბოშები“


144
ნოდარ დუმბაძე-„ბოშები“


145
ურთიერთსაპირისპირო დამოკიდებულების  გამომხატველი ზმნები, მთქმელის დამოკიდებულების გამოხატვა ტექსაკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“ტში, გურული კილოს ნიმუშები


146
ისტორიული მოთხრობა. ისტორიული ფაქტი. აკაკი წერეთლის „ბაში-აჩუკი“,1-ლი თავი


147
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი“მე-2 თავი


148
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-3 თავი


149
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-4 თავი


150
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-5 თავი


151
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-6 თავი


152
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-7 თავი


153
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-8 თავი


154
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-9 თავი


155
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-10 თავი


156
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-11 თავი


157
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-12 თავი


158
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-13 თავი


159
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-14 თავი


160
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი  მე-15 თავი


161
აკაკი წერეთელი-„ბაში-აჩუკი შემაჯამებელი გაკვეთილი


162
ილია ჭავჭავაძე-“ ერი და ისტორია“


163
ილია ჭავჭავაძე-„ ერი და ისტორია“


164-
174
გ ა მ ე ო რ ე ბ ა



No comments:

Post a Comment