ქართული ენა და ლიტერატურა
მე-10 კლასი
(ავტორები: მანანა გიგინეიშვილი, ლაურა
გრიგოლაშვილი, ვახტანგ როდონაია, ავთანდილ არაბული)
თემატური გეგმა
პედაგოგი-მთვარისა ბესელია
2018-2019 სასწავლო წელი
N
|
თემის დასახელება
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1.
|
ქართული მწერლობის პერიოდები.
ძველი ქართული მწერლობა.სასულიერო მწერლობის
მხატვრული ბუნება.
|
|
|
2.
|
ქრისტიანობის დამკვიდრება და მნიშვნელობა ქართული კულტურისთვის. ქართული
კულტურის ძეგლები.ადამიანის განვითარების ქრისტიანული გზა.
|
|
|
3.
|
იაკობ ხუცესი, „შუშანიკის წამება“. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
4.
|
ტექსტი.ავტორი- მთხრობელი-პერსონაჟი.
|
|
|
5.
|
ტექსტი.შუშანიკისა და ხუცესის პირველი დიალოგის პერიპეტიები.
|
|
|
6.
|
ტექსტი. გმირი და ანტიგმირი.
|
|
|
7.
|
ტექსტი. მეორეხარისხოვანი პერსონაჟები.მათი ადგილი და როლი ნაწარმოების
პრობლემასთან მიმართებაში.
|
|
|
8.
|
ტექსტი. დედოფლობიდან წმინდანობამდე. შუშანიკის სახისმეტყველება.
|
|
|
9.
|
ტექსტი. შუშანიკი ერისთვის და ერი შუშანიკისთვის.
|
|
|
10.
|
ტექსტი. მხატვრული ანალიზის ელემენტები.
|
|
|
11.
|
ტექსტი. ქართული კულტურა „შუშანიკის წამებაში“.
|
|
|
12.
|
ტექსტი. მე-5 საუკუნის ქართლი. წყარო-„შუშანიკის წამება“.
|
|
|
13.
|
ტექსტი. დისკუსია-შუშანიკი და თანამედროვეობა.
|
|
|
14.
|
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
15.
|
ტექსტი. პავლე მოციქულის სწავლების-„არა დამონებულ არს...“ მნიშვნელობა
ნაწარმოებისათვის.
|
|
|
16.
|
დამატებითი ასო-ნიშნები ძველი ქართულისთვის. მეშველი ზმნა“არს“ ძველ
ქართულში.
|
|
|
17.
|
კავშირები ძველ ქართულში. კითხვის ნიშანი ძველ ქართულში. „რაითა” და
„რაითაიმცა“.
|
|
|
18.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
19.
|
იოვანე საბანისძე,“აბოს წამება“.სალექციო წარდგენა.
|
|
|
20.
|
ტექსტი.
ეპოქა ნაწარმოებში.
|
|
|
21.
|
ტექსტი. პოლიჟანრულობა.
|
|
|
22.
|
ტექსტი. ქართველი ერის ფუნქციის საბანისძისეული მიმოხილვა.
|
|
|
23.
|
ტექსტი. მართლმადიდებლობა-„მამულისა ჩვეულებისაებრ სვლაი“.
|
|
|
24.
|
ტექსტი. თბილისი ნაწარმოებში.
|
|
|
25.
|
ტექსტი. პატრიოტიზმი. ბედი ერისკაცისა.ნერსე ერისთავის სახისმეტყველება.
|
|
|
26.
|
ტექსტი. აბოს გზა-პიროვნული სრულყოფილების გზა.
|
|
|
27.
|
ტექსტი. ხოტბა წმინდანისა. აღსრულებული სასწაულები.
|
|
|
28.
|
ტექსტი. უფლის პარადიგმები ნაწარმოებში.
|
|
|
29.
|
ტექსტი. დისკუსია-დრო და ღირებულებები.
|
|
|
30.
|
ტექსტი. სახარებისეული იგავი სინათლის შესახებ ნაწარმოების მთავარი სათქმელის
გადმოსაცემად.
|
|
|
31.
|
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
32.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
33.
|
გიორგი მერჩულე, „გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
34.
|
ტექსტი. ყრმობა წმინდანისა.
|
|
|
35.
|
ტექსტი. მღვდლობის პატივი.
|
|
|
36.
|
ტექსტი. გზა სამხრეთ საქართველოსაკენ. ოპიზა.სამოსასტრო ინსტიტუცია.
|
|
|
37.
|
ტექსტი. გრიგოლ ხანძთელი და ბერი ხუედიოსი.
|
|
|
38.
|
ტექსტი. პირველი ძელის ეკლესია. ბუნებრივი პირობები და გეოგრაფიული გარემო.
|
|
|
39.
|
ტექსტი. წმინდა გიორგის სახელობის პირველი ქვითკირის ეკლესია. გაბრიელ
დაფანჩული.
|
|
|
40.
|
ტექსტი. გზა აშოტ კურაპალატისკენ. დიდი სამონასტრო კოლონიზაცია.
|
|
|
41.
|
ტექსტი. იერუსალიმი და საბერძნეთი. სამონასტრო კანონის მიღება.
|
|
|
42.
|
ტექსტი. ქრისტეფორე და თეოდორე.კეთილი მწყემსის გზა დასავლეთ საქართველოსკენ.
უბისის ეკლესიის მშენებლობა.აფხაზეთის შესახებ ინფორმაციები.
|
|
|
43.
|
ტექსტი. ზენონისა და“სიძვის დიაცის“ ეპიზოდები.
|
|
|
44.
|
ტექსტი. ბაგრატიონები.საბა იშხნელის ეპიზოდი.
|
|
|
45.
|
ტექსტი.ჯავახეთის საეკლესიო კრება. არქიმანდრიტი.
|
|
|
46.
|
ტექსტი. ავტოკეფალიის საკითხი.“ქართლად ფრიადი ქვეყანაი....“
|
|
|
47.
|
ტექსტი. ცქირი.
|
|
|
48.
|
ტექსტი. საერო და სასულიერო პირები სახელმწიფოსათვის.
|
|
|
49.
|
ტექსტი. მხატვრული ანალიზის ელემენტები.
|
|
|
50.
|
ტექსტი. სიტყვა“პატიჟი“ ძველ ქართულში.“ჯერ -არს“ რთული ზმნის ისტორიიდან.პირდაპირი
ობიექტის მრავლობითის ასახვა ძველ ქართულ ზმნაში. რატომ აქვთ მოთხრობითი ბრუნვა და
სავრცობი (-ა) საკუთარ სახელებს?
|
|
|
51.
|
ტექსტი. სახარებისეული ტალანტის იგავი ნაწარმოების მთავარი სათქმელის
გადმოსაცემად. ანალიზი-სინთეზი-შეფასება. შრომის აპოლოგია.
|
|
|
52.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
53.
|
გიორგი მთაწმინდელი,“იოვანესა და ექვთიმეს ცხოვრება’. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
54.
|
ტექსტი.დათმენის ესთეტიკა.
|
|
|
55.
|
ტექსტი. ქართველები ათონზე.
|
|
|
56.
|
ტექსტი. მთარგმნელობითი სკოლა.
|
|
|
57.
|
ტექსტი. თარგმანი.თარგმანის თავისებურებანი. მთარგმნელობითი კულტურა-ერის
კულტურის ნაწილი.
|
|
|
58.
|
ტექსტი.ღვთის სასწაულები.
|
|
|
59.
|
ტექსტი.მხატვრული ანალიზის ელემენტები. ჟანრის კანონი.
|
|
|
60.
|
ტექსტი. მთარგმნელობითი კულტურა დღეს.
|
|
|
61.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
62.
|
ძველი ქართული საერო მწერლობის წარმოშობა. შოთა რუსთაველი. სალექციო
წარდგენა.
|
|
|
63.
|
შოთა რუსთაველი.ინფორმაციები. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
64.
|
შოთა რუსთაველი მსოფლიო კულტურის ეპიცენტრში. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
65.
|
პროლოგი.ინფორმაციის თანმიმდევრულობა .
|
|
|
66.
|
პროლოგი. ეპოქალური გამოძახილები.
|
|
|
67.
|
პროლოგი. რუსთაველი პოეზიის შესახებ.
|
|
|
68.
|
პროლოგი. რუსთაველი სიყვარულის შესახებ.
|
|
|
69.
|
ტექსტი. არაბეთის სამეფო.როსტევანი და თინათინი.
|
|
|
70.
|
ტექსტი.“’რასაცა გასცემ შენია...“ არაბეთის დემოკრატიული სახელმწიფოს
საფუძველი.
|
|
|
71.
|
ტექსტი. ნადირობა.
|
|
|
72.
|
ტექსტი. უცხო მოყმის ნახვა.
|
|
|
73.
|
ტექსტი. სცენები უცხო მოყმის ნახვის მერე.
|
|
|
74.
|
ტექსტი. „კაცმა საქმე მოაგვაროს...“
|
|
|
75.
|
ტექსტი. თინათინი და ავთანდილი. „წადი,იგი მოყმე ძებნე...“
|
|
|
76.
|
ტექსტი. ავთანდილი და შერმადინი.
|
|
|
77.
|
ტექსტი. სამწლიანი ძებნა და უცხო მოყმის კვალი.
|
|
|
78.
|
ტექსტი. ავთანდილი და ასმათი.
|
|
|
79.
|
ტექსტი. ტარიელი. ამბები ტარიელისა.
|
|
|
80.
|
ტექსტი. ინდოეთის სამეფო.ფარსადანი და სარიდანი.ტარიელი და ნესტან-დარეჯანი.
|
|
|
81.
|
ტექსტი. სამიჯნურო წერილები.
|
|
|
82.
|
ტექსტი. ხატაეთის ომი.
|
|
|
83.
|
ტექსტი. ნესტანის გათხოვების გეგმა.
|
|
|
84.
|
ტექსტი. ნესტანი და ტარიელი ინდოეთისთვის.
|
|
|
85.
|
ტექსტი. სასიძოს მოკვლა. გაყოფილი ინდოეთი. ტარიელის გამაგრება თავის
სამხედრო ქალაქში.
|
|
|
86.
|
ტექსტი. ნესტანის ამბები.მიტოვებული ინდოეთი.
|
|
|
87.
|
ტექსტი. ტარიელი და ფრიდონი. მულღაზანზარი.
|
|
|
88.
|
ტექსტი. ომი ფრიდონის ბიძაშვილებთან.
|
|
|
89.
|
ტექსტი. ნესტანის კვალი.
|
|
|
90.
|
ტექსტი. მულღაზანზარის დატოვება.
|
|
|
91.
|
ტექსტი. „ამა დღემან დამავიწყა...“ ავთანდილი ტარიელისთვის.
|
|
|
92.
|
ტექსტი. ავთანდილი და თინათინი. „რაა წამალი მისისა წყლულისა განკურნებისა?“
|
|
|
93.
|
ტექსტი. ავთანდილის გაპარვა.
|
|
|
94.
|
ტექსტი. ავთანდილის ანდერძი.
|
|
|
95.
|
ტექსტი. ავთანდილის ანდერძი.
|
|
|
96.
|
ტექსტი. ლოცვა ავთანდილისა.
|
|
|
97.
|
ტექსტი. ავთანდილი გამოქვაბულში.
|
|
|
98.
|
ტექსტი. უგონო ტარიელის პოვნა. „რაც არა გწადდეს, იგი ქმენ, ნუ სდევ
წადილთა ნებასა“ და „ჰკითხე ასთა, ჰქნენ გულისა, რა გინდა ვინ გივაზიროს“.
|
|
|
99.
|
ტექსტი.ტარიელის მიერ ლომ-ვეფხვების დახოცვა.
|
|
|
100.
|
ტექსტი. გზა ფრიდონისკენ.
|
|
|
101.
|
ტექსტი. ავთანდილი და ფრიდონი.
|
|
|
102.
|
ტექსტი. ბაღდადელი ვაჭრები.გზა გულანშაროსკენ.
|
|
|
103.
|
ტექსტი. გულანშარო. ფატმანი. ავთანდილი. გამიჯნურება.
|
|
|
104.
|
ტექსტი.ჭაშნაგირის სიკვდილი.ნესტანის ამბები.
|
|
|
105.
|
ტექსტი. უსენი. ნესტანი-„სიკვდილამდე ვის მოუკლავს თავი კაცსა მეცნიერსა“.
|
|
|
106.
|
ტექსტი. ქაჯეთის გზა. როშაქი.
|
|
|
107.
|
ტექსტი. ფატმანის მონა ქაჯი. ახალი ამბები ნესტანის შესახებ.
|
|
|
108.
|
ტექსტი. ნესტანის წერილი ტარიელს.
|
|
|
109.
|
ტექსტი. ნესტანის წერილი ტარიელს.
|
|
|
110.
|
ტექსტი. წერილი ფრიდონს. ავთანდილისა და ტარიელის შეხვედრა. „მიწურვილ
იყო ზაფხული...“
|
|
|
111.
|
ტექსტი, გამოქვაბულის საგანძური. გზა ფრიდონისკენ.
|
|
|
112.
|
ტექსტი. ჯარის გადაადგილება.სამთა თათბირი.
|
|
|
113.
|
ტექსტი. ქაჯეთის ციხის აღება.
|
|
|
114.
|
ტექსტი. გულანშაროში. „ვცან სიმოკლე ბოროტისა, კეთილია მისი გრძელი“.
|
|
|
115.
|
ტექსტი. ავთანდილისა და თინათინის ბედნიერებისათვის.
|
|
|
116.
|
ტექსტი. ავთანდილისა და თინათინის ქორწილი.
|
|
|
117.
|
ტექსტი. ინდოეთის დასახმარებლად გაერთიანება.
|
|
|
118.
|
ტექსტი.
ინდოეთის გათავისუფლება.
|
|
|
119.
|
ტექსტი. ნესტან-დარეჯანისა და ტარიელის ქორწილი.
|
|
|
120.
|
ტექსტი. ეპილოგი.
|
|
|
121.
|
ტექსტი. მხატვრული ანალიზის ელემენტები.
|
|
|
122.
|
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
123.
|
რაინდობა და გმირობა ნაწარმოებში.
|
|
|
124.
|
მეგობრობა და სიყვარული ნაწარმოებში.
|
|
|
125.
|
ტირილი, ფერები ნაწარმოებში.
|
|
|
126.
|
სახელმწიფოები ნაწარმოებში.
|
|
|
127.
|
არეოპაგეტიკა და „ვეფხისტყაოსანი’. „ვეფხისტყაოსნის“ მსოფლგანცდა.
|
|
|
128.
|
„ვეფხისტყაოსნის“ თარგმანები. თვალსაჩინო კრიტიკოსები.
|
|
|
129.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
130.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
131.
|
რუსთაველის შემდეგი ხანის მწერლობა. სულხან-საბა ორბელიანი. სალექციო
წარდგენა.
|
|
|
132.
|
სულხან-საბა ორბელიანი, „სიბრძნე-სიცრუისა“. მხატვრული ანალიზის ელემენტები
(იგავ-არაკი).
|
|
|
133.
|
ტექსტი (დასაწყისი-„მეფე და მხატვარის“ ჩათვლით).
|
|
|
134.
|
ტექსტი („ნადიმად დაჯდა ლეონ...“-„ავთა კაცთა ენამან და შვილისა სიმწარემან
აღმაშფოთა“.
|
|
|
135.
|
ტექსტი („უსამართლო შირვან-შაჰ“-„ქურდის მემკვიდრე“.
|
|
|
136.
|
ტექსტი („მაოხრებელი მკვდარი“-„კუ და მორიელი“).
|
|
|
137.
|
ტექსტი.ჯუმბერის შეგონება.
|
|
|
138.
|
ტექსტი. სედრაქის შეგონება.
|
|
|
139.
|
ტექსტი (ლეონი და რუქა-„მოხერხებული არაბი“).
|
|
|
140.
|
ტექსტზე მუშაობა. იგავ-არაკების
მორალი.
|
|
|
141.
|
ტექსტზე მუშაობა.კარისკაცები.სედრაქი
და რუქა. სამეფო კარის ინტრიგები.
|
|
|
144.
|
ტექსტზე მუშაობა. აღმზრდელი.
იგავური აზროვნების სამჭედლო.
|
|
|
145.
|
მწერლის ენის ანალიზი. ძველი ხოლმეობითი სულხან-საბას ენაში. პირისა
და რიცხვის ნიშნები ზმნაში.
|
|
|
146.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
147.
|
დავით გურამიშვილი. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
148.
|
დავით გურამიშვილი. მხატვრული ანალიზის ელემენტები(სიმბოლურ-ალეგორიული
სახე).
|
|
|
149.
|
ტექსტი(„ქართველ უფალთა მეგვარტომობის
იგავი“, „სწავლა მოსწავლეთა’.
|
|
|
150.
|
ტექსტი („უკვდავების წყაროს იგავი“-„მოთქმა ხმითა თავ-ბოლო ერთი“.
|
|
|
151.
|
ტექსტი („ქართველთა და კახთაგან
თავიანთ უფალთან შეორგულება“,“საწაულის მოწყვა ღვთისაგან“..
|
|
|
152.
|
ტექსტი. ვახტანგ მეფე და რუსეთის იმპერია.
|
|
|
153.
|
ტექსტი („დავით გურამიშვილის ლეკთაგან დატყოება“-„შველა ღვთისაგან დავითისა...“)
|
|
|
154.
|
ტექსტი (დავით გურამიშვილისაგან საწუთოს სოფლის სამდურავი“
|
|
|
155.
|
ტექსტი. მეფის გარდაცვალება. დავითის გოდება.
|
|
|
156.
|
ტექსტი („ამ წიგნის გამლექსავის გვარისა და სახელის გამოცხადება“, „საფლავის
ქვაზედ დასაწერი“).
|
|
|
157.
|
ტექსტზე მუშაობა. კრიტიკული ანალიზი.
|
|
|
158.
|
ძველი(არქაული) და ახალი დავით გურამიშვილის ენაში. პროსოდიული ხმოვნები
ტაეპების ბოლოს. სიტყვა „მუხრუჭის“ ისტორია.
|
|
|
159.
|
„პოეტური ლიცენზია“-პოეტის ენობრივი
თავისუფლება.
|
|
|
160.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
161-
174
|
გ ა მ ე ო რ ე ბ ა
|
|
|
No comments:
Post a Comment