ქართული ენა და ლიტერატურა
მე-5 კლასი
(ავტორები: ვახტანგ როდონაია, ნინო ნაკუდაშვილი, ავთანდილ არაბული,
მარინე ხუციშვილი)
თემატური გეგმა
პედაგოგი-მთვარისა ბესელია
2017-2018 სასწავლო წელი
N
|
თემის დასახელება
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1.
|
პირველი შეხვედრა. შთაბეჭდილებების გაზიარება. საგაკვეთილო წესების შემუშავება.
|
|
|
2.
|
ლადო ასათიანი,“ქართული ენა“.
|
|
|
3.
|
ქართული ენა-სახელმწიფო და სალიტერატურო ენა. ენის რაობა.
|
|
|
4.
|
დიალექტი. ქართული დიალექტები. საზღვარგარეთ არსებული ქართული დიალექტები.
|
|
|
5.
|
გურამ მაისურაძე, „სადღეგრძელო“.
|
|
|
6.
|
გურამ მაისურაძე, „სადღეგრძელო“.
|
|
|
7.
|
ქართველი პოეტების გამონათქვამები ქართული ენის შესახებ.
|
|
|
8.
|
იაკობ გოგებაშვილი, „იავნანამ რა ჰქმნა?“1-ლი-მე-2-მე-3 თავები.
|
|
|
9.
|
ტექსტი.მე-4-მე-5 თავები.
|
|
|
10.
|
ტექსტი მე-6-მე-7 თავები.
|
|
|
11.
|
ტექსტი. მე-8-მე-9 თავები.
|
|
|
12.
|
ტექსტი. მე-10 თავი.
|
|
|
13.
|
ტექსტი. მე-11 თავი.
|
|
|
14.
|
ტექსტი. მე-12-მე-13 თავები.
|
|
|
15.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
16.
|
დიალოგი და მისი მნიშვნელობა.
|
|
|
17.
|
სინონიმები და ანტონიმები.
|
|
|
18.
|
ომონიმები
|
|
|
19.
|
სრულმნიშვნელოვანი და დამხმარე სიტყვები.
|
|
|
20.
|
აკაკი წერეთელი, „ჩემი თავგადასავალი“.ტექსტი.
|
|
|
21.
|
ტექსტი.
|
|
|
22.
|
ტექსტი.
|
|
|
23.
|
ტექსტი.
|
|
|
24.
|
ტექსტი.
|
|
|
25.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
26.
|
მეთქი დაბოლოება.უნახავი მოქმედების დაბოლოება-ო. მძიმე ჩამოთვლასთან.
|
|
|
27.
|
ადამიანის სახელისა და გვარის ბრუნება.
|
|
|
28.
|
ალექსანდრე ყაზბეგი,“ნამწყემსარის მოგონებანი“. ტექსტი.
|
|
|
29.
|
ტექსტი.
|
|
|
30.
|
ტექსტი.
|
|
|
31.
|
კრებითი სახელი.
|
|
|
32.
|
გალაკტიონ ტაბიძე, „ჰიმნი ქართულ ანბანს“.
|
|
|
33.
|
ქართული დამწერლობის საფეხურები.
|
|
|
34.
|
ილია ჭავჭავაძე, „გლახის ნაამბობი“.
|
|
|
35.
|
აფორიზმები
|
|
|
36.
|
მიმართვა. სასვენი ნიშნები მიმართვასთან.
|
|
|
37.
|
შოთა რუსთაველი, „ვეფხისტყაოსანი“.
|
|
|
38.
|
ტექსტი
|
|
|
39.
|
ტექსტი
|
|
|
40.
|
ტექსტი
|
|
|
41.
|
ტექსტი
|
|
|
42.
|
ტექსტი
|
|
|
43.
|
ტექსტი
|
|
|
44.
|
ტექსტი
|
|
|
45.
|
ზედსართავი სახელი.
|
|
|
46.
|
აკაკი წერეთელი, „თორნიკე ერისთავი“.
|
|
|
47.
|
„დიდგორის ბრძოლა.“ლევან სანიკიძის მიხედვით.
|
|
|
48.
|
ებ-იანი მრავლობითი.
|
|
|
49.
|
ნართანიანი მრავლობითი.
|
|
|
50.
|
იაკობ გოგებაშვილი, „თავდადებული მღვდელი თევდორე“.
|
|
|
51.
|
იგივე
|
|
|
52.
|
ლადო ასათიანი, „კრწანისის ყაყაჩოები“.
|
|
|
53.
|
იგივე
|
|
|
54.
|
ზედსართავი სახელის არსებითთან ბრუნება.
|
|
|
55.
|
რევაზ ინანიშვილი,“ერეკლე მეფე და ანანურელი ულამაზოები“.1-ლი თავი.
|
|
|
56.
|
მე-2 თავი.
|
|
|
57.
|
მე-3 თავი.
|
|
|
58.
|
-იან დაბოლოებიანი არსებითი სახელები.
|
|
|
59.
|
მოუბარის დანაბარები სხვასთან.-თქო დაბოლოება.
|
|
|
60.
|
ანა კალანდაძე, „შენ ისე ღრმა ხარ..“
|
|
|
61.
|
ილია ჭავჭავაძე, „დამაკვირდი“.
|
|
|
62.
|
ილია ჭავჭავაძე, „ნიკოლოზ გოსტასაბიშვილი“.
|
|
|
63.
|
იგივე
|
|
|
64.
|
რევაზ ინანიშვილი, „ხორასნელი ჭაბუკი“. 1-ლი თავი.
|
|
|
65.
|
მე-2 თავი.
|
|
|
66.
|
ბრჭყალები
|
|
|
67.
|
რიცხვითი სახელი.
|
|
|
68.
|
რიცხვითი სახელის მართლწერა.
|
|
|
69.
|
რიცხვითი სახელის ბრუნება არსებითთან.
|
|
|
70.
|
ფუძეგაორმაგებული რიცხვითი სახელები.
|
|
|
71.
|
აკაკი წერეთელი, „მესარკე“.
|
|
|
72.
|
სულხან-საბა ორბელიანი, „გლახაკი და ქილა ერბო“.
|
|
|
73.
|
აკაკი წერეთელი, „კაცი და ლომი“.
|
|
|
74.
|
„ფილოსოფოსი და ვირი“. ხალხური.
|
|
|
75.
|
„ბედი და იღბალი“. ხალხური.
|
|
|
76.
|
როცა არსებითი სახელის ფუძე მთავრდება ე-ზე.
|
|
|
77.
|
„როგორ ეძებდა გლეხი სიმართლეს“.გერმანული ხალხური ზღაპარი.
|
|
|
78.
|
ზღაპარი.ფრაზეოლოგიზმები.
|
|
|
79.
|
ზღაპრის შექმნა. ცდა.
|
|
|
80.
|
სერგო კლდიაშვილი, „ყანჩა და კაკაბი“.1-ლი თავი.
|
|
|
81.
|
მე-2 თავი.
|
|
|
82.
|
მე-3 თავი.
|
|
|
83.
|
მე-4 თავი.
|
|
|
84.
|
ნაცვალსახელი. პირის ნაცვალსახელები.
|
|
|
85.
|
ვაჟა-ფშაველა, „უნუგეშოდ ყოფნა“.
|
|
|
86.
|
გაპიროვნება
|
|
|
87.
|
ვაჟა-ფშაველა, „შვლის ნუკრის ნაამბობი’. 1-ლი თავი.
|
|
|
88.
|
მე-2 თავი.
|
|
|
89.
|
მე-3 თავი.
|
|
|
90.
|
მე-4 თავი.
|
|
|
91.
|
მე-5 თავი.
|
|
|
92.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
93.
|
კუთვნილებითი ნაცვალსახელი. კუთვნილებითი ნაცვალსახელი არსებითთან ერთად.
|
|
|
94.
|
ჩემკენ თუ ჩემსკენ? სიგნალების ენა.
|
|
|
95.
|
ბრუნება
|
|
|
96.
|
ფ.ზალტენი, „ბემბი“.
|
|
|
97.
|
იგივე
|
|
|
98.
|
თავაზიანი მრავლობითი.
|
|
|
99.
|
ნოდარ დუმბაძე, „ხაზარულა“. 1-ლი თავი.
|
|
|
100.
|
მე-2 თავი.
|
|
|
101.
|
იგივე
|
|
|
102.
|
გოდერძი ჩოხელი, „საზიარო ყვავი“.
|
|
|
103.
|
იგივე
|
|
|
104.
|
იგივე
|
|
|
105.
|
იგივე
|
|
|
106.
|
ანკეტა, განცხადება...საქმიანი ქაღალდების ენა.
|
|
|
107.
|
რევაზ ინანიშვილი,“ბიჭი მალხაზი“.1-ლი თავი.
|
|
|
108.
|
მე-2 თავი.
|
|
|
109.
|
იგივე
|
|
|
110.
|
მუხრან მაჭავარიანი, „საკუთარი სიცოცხლის შემოკლება“.
|
|
|
111.
|
იგივე
|
|
|
112.
|
იგივე
|
|
|
113.
|
იგივე
|
|
|
114.
|
პირისა და რიცხვის ნიშნები.
|
|
|
115.
|
პირისა და რიცხვის ნიშნები.
|
|
|
116.
|
პირისა და რიცხვის ნიშნები.
|
|
|
117.
|
უღლება
|
|
|
118.
|
უღლება
|
|
|
119.
|
უღლება
|
|
|
120.
|
გიორგი შატბერაშვილი,“გამოქვაბულში“. 1-ლი თავი.
|
|
|
121.
|
მე-2 თავი.
|
|
|
122.
|
იგივე
|
|
|
123.
|
ზმნა
|
|
|
124.
|
ზმნის დრო
|
|
|
125.
|
ზმნისწინი
|
|
|
126.
|
ზმნისწინი
|
|
|
127.
|
მარკ ტვენი,“სკოლაში“’.
|
|
|
128.
|
იგივე
|
|
|
129.
|
იგივე
|
|
|
130.
|
იგივე
|
|
|
131.
|
ზმნები, რომლებიც მრავლობითის გამოსახატავად ფუძეს იცვლიან.
|
|
|
132.
|
რევაზ ინანიშვილი,“შუშის ნამსხვრევები“.
|
|
|
133.
|
იგივე
|
|
|
134.
|
ზემოთ თუ ზემოდ? წინათ თუ წინად? ათ და ად დაბოლოება. რა დაბოლოება მოუდით
ზმნიზედებს?
|
|
|
135.
|
ოტია იოსელიანი, „ჩხუბი მდინარესთან“.
|
|
|
136.
|
იგივე
|
|
|
137.
|
იგივე
|
|
|
138.
|
იგივე
|
|
|
140.
|
სახელობითის თანდებული.
|
|
|
141.
|
მიცემითის თანდებულები.
|
|
|
142.
|
ნათესაობითის თანდებულები.
|
|
|
143.
|
მოქმედებითისა და ვითარებითის თანდებულები.
|
|
|
144.
|
როდის იწერება ორი თ, მ, ზ?
|
|
|
145.
|
წინადადება შინაარსის მიხედვით.
|
|
|
146.
|
ანდაზა.
|
|
|
147.
|
გურამ დოჩანაშვილი, „სიყვარული შემოდგომაზე“.
|
|
|
148.
|
იგივე
|
|
|
149.
|
იგივე
|
|
|
150.
|
იგივე
|
|
|
151.
|
დამხმარე სიტყვები. ნაწილაკი.
|
|
|
152.
|
კავშირი
|
|
|
153.
|
შორისდებული
|
|
|
154.
|
მუხრან მაჭავარიანი, „ვითარცა მტკვარი“.
|
|
|
155.
|
იგივე
|
|
|
|
გ ა მ ე ო რ ე ბ ა
|
|
|
No comments:
Post a Comment