Saturday, July 6, 2019

თემატური გეგმა(მე_11 კლასი)


ქართული ენა და ლიტერატურა



მე-11 კლასი
(ავტორები:  ვახტანგ როდონაია, ნინო ნაკუდაშვილი, ავთანდილ არაბული, მარინე ხუციშვილი,ლალი დათაშვილი)


თემატური გეგმა


პედაგოგი-მთვარისა ბესელია









2018-2019 სასწავლო წელი


N
               თ ე მ ი ს  დ ა ს ა ხ ე ლ ე ბ ა
  თარიღი
 შენიშვნა
1.
ლიტერატურას შეფარებული ერი
1.ი. ჭავჭავაძე, „წერილები ქართულ ლიტერატურაზე“(ფრაგმენტი);
2.კ.აბაშიძე.“ეტიუდები მე-19 სუკუნის ქართული ლიტერატურის შესახებ’(ფრაგმენტი).


2.
რომანტიზმი_საუკუნის სავიზიტო ბარათი. წარდგენა.


3.
ალექსანდრე ჭავჭავაძე. სალექციო წარდგენა.


4.
ა.ჭავჭავაძე, „ვისაც გსურთ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი


5.
ა.ჭავჭავაძე, „ვაჰ,დრონი, დრონი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


6.
ა.ჭავჭავაძე,“გოგჩა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


7.
ა.ჭავჭავაძე, „გოგჩა“. ნანგრევების ესთეტიკა.


8.
ა.ჭავჭავაძე,“სიყვარული, ძალსა შენსა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


9.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


10.
გრიგოლ ორბელიანი. სალექციო წარდგენა.


11.
გრ. ორბელიანი,“იარალის“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


12.
გრ. ორბელიანი,“თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


13.
გრ.ორბელიანი,“თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


14.
გრ. ორბელიანი,“საღამო გამოსალმებისა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


15.
გრ. ორბელიანი,“მუხამბაზი“. მხატვრული ანალიზი.


16.
გრ. ორბელიანი, „პასუხი შვილთა“. ანალიზი.


17.
გრ. ორბელიანი, „პასუხი შვილთა“.თაობათა შორის ბრძოლის პერიპეტიები.წარსული და დღევანდელობა.


18.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.0


19.
ნიკოლოზ ბარათაშვილი. სალექციო წარდგენა.


20.
ნ. ბარათაშვილი,“ხმა იდუმალი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


21.
ნ.ბარათაშვილი,“სულო ბოროტო“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


22.
ნ.ბარათაშვილი, „ვპოვე ტაძარი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


23.
ნ. ბარათაშვილი,“ჩემი ლოცვა“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


24.
ნ. ბარათაშვილი,“მერანი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


25.
ნ.ბარათაშვილი,“მერანი“იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


26.
ნ. ბარათაშვილი,“შემოღამება მთაწმინდაზედ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


27.
ნ.ბარათაშვილი, „შემოღამება მთაწმინდაზედ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


28.
ნ. ბარათაშვილი,“რად ჰყვედრი კაცსა“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


29.
წინა წლებში ნასწავლი ნიკოლოზ ბარათაშვილის ლექსებისა და პოემის გახსენება  პოეტის შემოქმედების მთლიანობის წარმოსაჩენად.


30.
რომანტიკოსთა ქართული.ნიკოლოზ ბარათაშვილის „ურეფორმაციო“ ლექსი.


31.
დამატებითი საკითხავი:მიხეილ ჯავახიშვილის-„ალექსანდრე ჭავჭავაძის სალონი“(ნაწყვეტი რომანიდან „არსენა მარაბდელი“). ლიტერატურული სალონები(ინფორმაცია).


32.
გურამ ასათიანი,“ქართული პოეტური აზროვნების ევოლუცია მე-19 საუკუნეში“. რომანტიკოსები და კრიტიკოსები.


33.
შემაჯამებელი გაკვეთილი-ქართველი რომანტიკოსები.


34.
ქართული თეატრის დაარსება, მისი ისტორია და დღევანდელობა.


35.
გიორგი ერისთავი. სალექციო წარდგენა.


36.
გ, ერისთავი,“გაყრა“. მხატვრული ანალიზის ელემენტები(დრამატურგია, კომედია).


37.
გ. ერისთავი,“გაყრა“.“ერთიანი“ ოჯახის ნგრევა. მიზეზები.


38.
გ.ერისთვი,“გაყრა“. ანდუყაფარი,პავლე, ივანე. ტიპური სახეები.


39.
გ. ერისთავი,“გაყრა“. ჩინოვნიკები დამოურავ- მოახლეები.


40.
გ. ერისთავი,“გაყრა“.მიკირტუმ გასპარიჩი-ფაქტი, მოვლენა.


41.
მრავალგვარი ქართული. ენის ეკოლოგია. აკვიატებული გამონათქვამები. ქაღალდების ენა.


42.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


43.
ახალი თაობა.რეალიზმი. საინფორმაციო ტექსტი.


44.
ილია ჭავჭავაძე.სალექციო წარდგენა.


45.
ილია ჭავჭავაძე.სალექციო წარდგენა.


46.
ი.ჭავჭავაძე,“მას აქეთ,რაკი...“ანალიზი.


47.
ი.ჭავჭავაძე,“პასუხის პასუხი“.ანალიზი.


48.
ი.ჭავჭავაძე,“პასუხის პასუხი“.ძველი და ახალი თაობის დაპირისპირება.


49.
ი. ჭავჭავაძე,“ბედნიერი ერი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


50.
ი. ჭავჭავაძე, „ბედნიერი ერი“. ლექსში დასმული პრობლემები და დღევანდელი საქართველო. სადისკუსიო ფორმატი.


51.
ი.ჭავჭავაძე,“მგზავრის წერილები“.წარდგენა.


52.
ტექსტი.რუსეთი და ევროპა.


53.
ტექსტი.რუსი ოფიცრის სახე.


54.
ტექსტი.ეროვნული და სოციალური პროგრამები.


55.
ტექსტი. მყინვარისა და თერგის, დღისა და ღამის დაპირისპირება.


56.
ტექსტი. მოძრაობის იდეა.


57.
ტექსტი.ლელთ ღუნიას სახე.


58.
ტექსტი. წარსული, აწმყო და მომავალი.


59.
ტექსტი.მხატვრული ანალიზის ელემენტები(ლიტერატურულ-პუბლიცისტური ჟანრი).


60.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


61.
ი. ჭავჭავაძე, „კაცია-ადამიანი?!“. წარდგენა.


62.
ტექსტი. სათაურის გაგებისათვის.


63.
ტექსტი.ლუარსაბ თათქარიძე-ტიპი.


64.
ტექსტი.ლუარსაბის სახლ-კარი.


65.
ტექსტი.ლუარსაბის შეხედულებები(სწავლა-აღზრდა, ადამიანის რაობა...).


66.
ტექსტი.პორტრეტები.


67.
ტექსტი.“გონებრივი ვარჯიშები“.


68.
ტექსტი.უმოქმედობა და ცრუსაქმიანობა.


69.
ტექსტი.მომავლის გარეშე.


70.
ტექსტი.რისთვის ცხოვრობს ადამიანი? ძიება, კვლევა.


71.
ტექსტი.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


72.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


73.
ილია ჭავჭავაძე,“ოთარაანთ ქვრივი“.წარდგენა.


74.
ტექსტი.“რას მიქვიან ტკბილი სიტყვა?’, „პილპილმოყრილი მადლი“.


75.
ტექსტი.ბრძოლა სამართლიანობისთვის.


76.
ტექსტი.ხუთი ქისა.


77.
ტექსტი.დედაშვილობა.


78.
ტექსტი.ჩატეხილი ხიდის პრობლემა.


79.
ტექსტი. გიორგის სახიმეტყველება.


80.
ტექსტი. არჩილის სახისმეტყველება.


81.
ტექსტი.ოთარაანთ ქვრივის სახისმეტყველება.


82
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


83.
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


84.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


85.
ილია ჭავჭავაძე,“განდეგილი“. წარდგენა.


86.
ტექსტი (1-ლი-მე-6 თავები).


87.
ტექსტი(მე-7-მე-12 თავები).


88.
ტექსტი(მე-13-მე-17 თავები).


89.
ტექსტი (მე-18-22-ე თავები).


90.
ტექსტი (24-ე-33 -ე თავები).


91.
ტექსტი.პიროვნული სრულყოფილება სრულყოფილი სახელმწიფოს საფუძველია. ძიება.


92.
ტექსტი.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


93.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


94.
ი.ჭავჭავაძე, „ორიოდე სიტყვა“ და „ზოგიერთი რამ“.პუბლიცისტური წერილები.


95.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


96.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


97.
აკაკი წერეთელი. წარდგენა.


98.
ა. წერეთელი, „ჩანგური“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


99.
ა.წერეთელი,“აღმართ_აღმართ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


100.
ა. წერეთელი, „აღმართ-აღმართ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


101.
ა. წერეთელი, „ჭაღარა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


102.
ა. წერეთელი,“სულიკო“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


103.
ა. წერეთელი, „სულიკო“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


104.
ა.წერეთელი,“ქებათა-ქება“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


105.
ა. წერეთელი, „ქებათა-ქება“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


106.
ა.წერეთელი, „რაც არ იწვის, არ ანათებს“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


107.
აკაკის ლექსის მუსიკა. დაკვირვება.


108.
აკაკის ალეგორიული თემატიკა.


109.
ა. წერეთელი, „გამზრდელი“. წარდგენა.


110.
ტექსტი.ბათუს პიროვნება.


111.
ტექსტი. საფარ-ბეგის სახე.


112.
ტექსტი. ჰაჯი-უსუბის სახე.


113.
ტექსტი.მომავლის სახელით. ფიქრი.


114.
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


115.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


116.
ახალი თაობის ენა.


117.
ალექსანდრე ყაზბეგი.ხევის საგა. სალექციო წარდგენა.


118.
ტექსტი (1-ლი-მე-6 თავები).


119.
ტექსტი (მე-7-მე-12 თავები).


120.
ტექსტი (მე-13-მე-14 თავები).


121.
ტექსტი (მე-15-მე-18 თავები).


122.
ტექსტი (მე-19-22-ე თავები).


123.
ტექსტი (23-ე-26-ე თავები).


124.
ტექსტი (27-ე-28-ე თავები).


125.
„ანტიდაბადება და არსებობის მარადისობის რღვევა“(აკაკი ბაქრაძე). დამატებითი საკითხავი.


126.
მწერლის ენა. თავისებური ლექსიკა. ყაზბეგის სინტაქსი.


127.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


130.
მითოსთან დაბრუნება. ვაჟა-ფშაველა. წარდგენა.


131.
ვაჟა-ფშაველა, „ღამე მთაში”. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


132.
ვაჟა-ფშაველა, „ღამე მთაში“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.




133.
ვაჟა-ფშაველა,“არაგვს“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


134.
ვაჟა-ფშაველა,“კიდევაც ვნახავ გაზაფხულს’. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


135.
ვაჟა-ფშაველა,“სიმღერა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


136.
ვაჟა-ფშაველა, „მთანი მაღალნი“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


137.
ვაჟა-ფშაველა,“ალუდა ქეთელაური“.წარდგენა.


138.
ტექსტი. მუცალი.


139.
ტექსტი.ალუდას მეტამორფოზა.


140.
ტექსტი.თემი და პიროვნება.


141.
ტექსტი. ალუდას გზა. ანალიზი.


142.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


143.
ვაჟა-ფშაველა, „სტუმარ-მასპინძელი“, წარდგენა.


144.
ტექსტი (1-ლი-მე-3 თავები).


145.
ტექსტი (მე-4-მე-5 თავები).


146.
ტექსტი (მე-6-მე-8 თავები).


147.
ტექსტი (მე-9-მე-12 თავები).


148.
ტექსტი (მე-13-მე-15 თავები).


149.
ზვიადაური, ჯოყოლა,აღაზა-სახეები. რისთვის იბრძვიან და რას ეწირებიან ვაჟა-ფშაველას გმირები?


150.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


151.
ვაჟა-ფშაველა, „ბახტრიონი“.წარდგენა.


152.
ტექსტი (1-ლი-მე-2 თავები).


153.
ტექსტი (მე-3 თავი).


154.
ტექსტი (მე-4-მე-7 თავები).


155.
ტექსტი (მე-8-მე-11 თავები).


156.
ტექსტი (მე-12-მე-14 თავები).


157.
ტექსტი (მე-15-მე-19 თავები).


159.
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.


160.
შემაჯამებელი გაკვეთილი.


161.
ვაჟა-ფშაველას პოემების ხალხური წყაროები.


162.
ვაჟა-ფშაველას ენა.


163.
ვაჟა-ფშაველა, „პატრიოტიზმი და კოსმოპოლიტიზმი“.


164.
შემაჯამებელი გაკვეთილი_ვაჟა-ფშაველა.


165-
174
გ ა მ ე ო რ ე ბ ა



No comments:

Post a Comment