ქართული ენა და ლიტერატურა
მე-11 კლასი
(ავტორები: ვახტანგ როდონაია, ნინო ნაკუდაშვილი, ავთანდილ არაბული,
მარინე ხუციშვილი,ლალი დათაშვილი)
თემატური გეგმა
პედაგოგი-მთვარისა
ბესელია
2018-2019 სასწავლო
წელი
N
|
თ ე მ ი ს დ ა ს ა ხ ე ლ ე ბ ა
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1.
|
ლიტერატურას შეფარებული ერი
1.ი. ჭავჭავაძე, „წერილები ქართულ ლიტერატურაზე“(ფრაგმენტი);
2.კ.აბაშიძე.“ეტიუდები მე-19 სუკუნის ქართული ლიტერატურის შესახებ’(ფრაგმენტი).
|
|
|
2.
|
რომანტიზმი_საუკუნის სავიზიტო ბარათი. წარდგენა.
|
|
|
3.
|
ალექსანდრე ჭავჭავაძე. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
4.
|
ა.ჭავჭავაძე, „ვისაც გსურთ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი
|
|
|
5.
|
ა.ჭავჭავაძე, „ვაჰ,დრონი, დრონი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
6.
|
ა.ჭავჭავაძე,“გოგჩა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
7.
|
ა.ჭავჭავაძე, „გოგჩა“. ნანგრევების ესთეტიკა.
|
|
|
8.
|
ა.ჭავჭავაძე,“სიყვარული, ძალსა შენსა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
9.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
10.
|
გრიგოლ ორბელიანი. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
11.
|
გრ. ორბელიანი,“იარალის“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
12.
|
გრ. ორბელიანი,“თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“.იდეურ-მხატვრული
ანალიზი.
|
|
|
13.
|
გრ.ორბელიანი,“თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“. იდეურ-მხატვრული
ანალიზი.
|
|
|
14.
|
გრ. ორბელიანი,“საღამო გამოსალმებისა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
15.
|
გრ. ორბელიანი,“მუხამბაზი“. მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
16.
|
გრ. ორბელიანი, „პასუხი შვილთა“. ანალიზი.
|
|
|
17.
|
გრ. ორბელიანი, „პასუხი შვილთა“.თაობათა შორის ბრძოლის პერიპეტიები.წარსული
და დღევანდელობა.
|
|
|
18.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.0
|
|
|
19.
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილი. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
20.
|
ნ. ბარათაშვილი,“ხმა იდუმალი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
21.
|
ნ.ბარათაშვილი,“სულო ბოროტო“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
22.
|
ნ.ბარათაშვილი, „ვპოვე ტაძარი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
23.
|
ნ. ბარათაშვილი,“ჩემი ლოცვა“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
24.
|
ნ. ბარათაშვილი,“მერანი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
25.
|
ნ.ბარათაშვილი,“მერანი“იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
26.
|
ნ. ბარათაშვილი,“შემოღამება მთაწმინდაზედ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
27.
|
ნ.ბარათაშვილი, „შემოღამება მთაწმინდაზედ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
28.
|
ნ. ბარათაშვილი,“რად ჰყვედრი კაცსა“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
29.
|
წინა წლებში ნასწავლი ნიკოლოზ ბარათაშვილის ლექსებისა და პოემის გახსენება პოეტის შემოქმედების მთლიანობის წარმოსაჩენად.
|
|
|
30.
|
რომანტიკოსთა ქართული.ნიკოლოზ ბარათაშვილის „ურეფორმაციო“ ლექსი.
|
|
|
31.
|
დამატებითი საკითხავი:მიხეილ ჯავახიშვილის-„ალექსანდრე ჭავჭავაძის სალონი“(ნაწყვეტი
რომანიდან „არსენა მარაბდელი“). ლიტერატურული სალონები(ინფორმაცია).
|
|
|
32.
|
გურამ ასათიანი,“ქართული პოეტური აზროვნების ევოლუცია მე-19 საუკუნეში“.
რომანტიკოსები და კრიტიკოსები.
|
|
|
33.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი-ქართველი რომანტიკოსები.
|
|
|
34.
|
ქართული თეატრის დაარსება, მისი ისტორია და დღევანდელობა.
|
|
|
35.
|
გიორგი ერისთავი. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
36.
|
გ, ერისთავი,“გაყრა“. მხატვრული ანალიზის ელემენტები(დრამატურგია, კომედია).
|
|
|
37.
|
გ. ერისთავი,“გაყრა“.“ერთიანი“ ოჯახის ნგრევა. მიზეზები.
|
|
|
38.
|
გ.ერისთვი,“გაყრა“. ანდუყაფარი,პავლე, ივანე. ტიპური სახეები.
|
|
|
39.
|
გ. ერისთავი,“გაყრა“. ჩინოვნიკები დამოურავ- მოახლეები.
|
|
|
40.
|
გ. ერისთავი,“გაყრა“.მიკირტუმ გასპარიჩი-ფაქტი, მოვლენა.
|
|
|
41.
|
მრავალგვარი ქართული. ენის ეკოლოგია. აკვიატებული გამონათქვამები. ქაღალდების
ენა.
|
|
|
42.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
43.
|
ახალი თაობა.რეალიზმი. საინფორმაციო ტექსტი.
|
|
|
44.
|
ილია ჭავჭავაძე.სალექციო წარდგენა.
|
|
|
45.
|
ილია ჭავჭავაძე.სალექციო წარდგენა.
|
|
|
46.
|
ი.ჭავჭავაძე,“მას აქეთ,რაკი...“ანალიზი.
|
|
|
47.
|
ი.ჭავჭავაძე,“პასუხის პასუხი“.ანალიზი.
|
|
|
48.
|
ი.ჭავჭავაძე,“პასუხის პასუხი“.ძველი და ახალი თაობის დაპირისპირება.
|
|
|
49.
|
ი. ჭავჭავაძე,“ბედნიერი ერი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
50.
|
ი. ჭავჭავაძე, „ბედნიერი ერი“. ლექსში დასმული პრობლემები და დღევანდელი
საქართველო. სადისკუსიო ფორმატი.
|
|
|
51.
|
ი.ჭავჭავაძე,“მგზავრის წერილები“.წარდგენა.
|
|
|
52.
|
ტექსტი.რუსეთი და ევროპა.
|
|
|
53.
|
ტექსტი.რუსი ოფიცრის სახე.
|
|
|
54.
|
ტექსტი.ეროვნული და სოციალური პროგრამები.
|
|
|
55.
|
ტექსტი. მყინვარისა და თერგის, დღისა და ღამის დაპირისპირება.
|
|
|
56.
|
ტექსტი. მოძრაობის იდეა.
|
|
|
57.
|
ტექსტი.ლელთ ღუნიას სახე.
|
|
|
58.
|
ტექსტი. წარსული, აწმყო და მომავალი.
|
|
|
59.
|
ტექსტი.მხატვრული ანალიზის ელემენტები(ლიტერატურულ-პუბლიცისტური ჟანრი).
|
|
|
60.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
61.
|
ი. ჭავჭავაძე, „კაცია-ადამიანი?!“. წარდგენა.
|
|
|
62.
|
ტექსტი. სათაურის გაგებისათვის.
|
|
|
63.
|
ტექსტი.ლუარსაბ თათქარიძე-ტიპი.
|
|
|
64.
|
ტექსტი.ლუარსაბის სახლ-კარი.
|
|
|
65.
|
ტექსტი.ლუარსაბის შეხედულებები(სწავლა-აღზრდა, ადამიანის რაობა...).
|
|
|
66.
|
ტექსტი.პორტრეტები.
|
|
|
67.
|
ტექსტი.“გონებრივი ვარჯიშები“.
|
|
|
68.
|
ტექსტი.უმოქმედობა და ცრუსაქმიანობა.
|
|
|
69.
|
ტექსტი.მომავლის გარეშე.
|
|
|
70.
|
ტექსტი.რისთვის ცხოვრობს ადამიანი? ძიება, კვლევა.
|
|
|
71.
|
ტექსტი.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
72.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
73.
|
ილია ჭავჭავაძე,“ოთარაანთ ქვრივი“.წარდგენა.
|
|
|
74.
|
ტექსტი.“რას მიქვიან ტკბილი სიტყვა?’, „პილპილმოყრილი მადლი“.
|
|
|
75.
|
ტექსტი.ბრძოლა სამართლიანობისთვის.
|
|
|
76.
|
ტექსტი.ხუთი ქისა.
|
|
|
77.
|
ტექსტი.დედაშვილობა.
|
|
|
78.
|
ტექსტი.ჩატეხილი ხიდის პრობლემა.
|
|
|
79.
|
ტექსტი. გიორგის სახიმეტყველება.
|
|
|
80.
|
ტექსტი. არჩილის სახისმეტყველება.
|
|
|
81.
|
ტექსტი.ოთარაანთ ქვრივის სახისმეტყველება.
|
|
|
82
|
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
83.
|
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
84.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
85.
|
ილია ჭავჭავაძე,“განდეგილი“. წარდგენა.
|
|
|
86.
|
ტექსტი (1-ლი-მე-6
თავები).
|
|
|
87.
|
ტექსტი(მე-7-მე-12 თავები).
|
|
|
88.
|
ტექსტი(მე-13-მე-17 თავები).
|
|
|
89.
|
ტექსტი (მე-18-22-ე თავები).
|
|
|
90.
|
ტექსტი (24-ე-33 -ე თავები).
|
|
|
91.
|
ტექსტი.პიროვნული სრულყოფილება სრულყოფილი სახელმწიფოს საფუძველია. ძიება.
|
|
|
92.
|
ტექსტი.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
93.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
94.
|
ი.ჭავჭავაძე, „ორიოდე სიტყვა“ და „ზოგიერთი რამ“.პუბლიცისტური წერილები.
|
|
|
95.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
96.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
97.
|
აკაკი წერეთელი. წარდგენა.
|
|
|
98.
|
ა. წერეთელი, „ჩანგური“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
99.
|
ა.წერეთელი,“აღმართ_აღმართ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
100.
|
ა. წერეთელი, „აღმართ-აღმართ“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
101.
|
ა. წერეთელი, „ჭაღარა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
102.
|
ა. წერეთელი,“სულიკო“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
103.
|
ა. წერეთელი, „სულიკო“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
104.
|
ა.წერეთელი,“ქებათა-ქება“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
105.
|
ა. წერეთელი, „ქებათა-ქება“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
106.
|
ა.წერეთელი, „რაც არ იწვის, არ ანათებს“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
107.
|
აკაკის ლექსის მუსიკა. დაკვირვება.
|
|
|
108.
|
აკაკის ალეგორიული თემატიკა.
|
|
|
109.
|
ა. წერეთელი, „გამზრდელი“. წარდგენა.
|
|
|
110.
|
ტექსტი.ბათუს პიროვნება.
|
|
|
111.
|
ტექსტი. საფარ-ბეგის სახე.
|
|
|
112.
|
ტექსტი. ჰაჯი-უსუბის სახე.
|
|
|
113.
|
ტექსტი.მომავლის სახელით. ფიქრი.
|
|
|
114.
|
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
115.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
116.
|
ახალი თაობის ენა.
|
|
|
117.
|
ალექსანდრე ყაზბეგი.ხევის საგა. სალექციო წარდგენა.
|
|
|
118.
|
ტექსტი (1-ლი-მე-6 თავები).
|
|
|
119.
|
ტექსტი (მე-7-მე-12 თავები).
|
|
|
120.
|
ტექსტი (მე-13-მე-14 თავები).
|
|
|
121.
|
ტექსტი (მე-15-მე-18 თავები).
|
|
|
122.
|
ტექსტი (მე-19-22-ე თავები).
|
|
|
123.
|
ტექსტი (23-ე-26-ე თავები).
|
|
|
124.
|
ტექსტი (27-ე-28-ე თავები).
|
|
|
125.
|
„ანტიდაბადება და არსებობის მარადისობის რღვევა“(აკაკი ბაქრაძე). დამატებითი
საკითხავი.
|
|
|
126.
|
მწერლის ენა. თავისებური ლექსიკა. ყაზბეგის სინტაქსი.
|
|
|
127.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
130.
|
მითოსთან დაბრუნება. ვაჟა-ფშაველა. წარდგენა.
|
|
|
131.
|
ვაჟა-ფშაველა, „ღამე მთაში”. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
132.
|
ვაჟა-ფშაველა, „ღამე მთაში“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
133.
|
ვაჟა-ფშაველა,“არაგვს“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
134.
|
ვაჟა-ფშაველა,“კიდევაც ვნახავ გაზაფხულს’. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
135.
|
ვაჟა-ფშაველა,“სიმღერა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
136.
|
ვაჟა-ფშაველა, „მთანი მაღალნი“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
137.
|
ვაჟა-ფშაველა,“ალუდა ქეთელაური“.წარდგენა.
|
|
|
138.
|
ტექსტი. მუცალი.
|
|
|
139.
|
ტექსტი.ალუდას მეტამორფოზა.
|
|
|
140.
|
ტექსტი.თემი და პიროვნება.
|
|
|
141.
|
ტექსტი. ალუდას გზა. ანალიზი.
|
|
|
142.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
143.
|
ვაჟა-ფშაველა, „სტუმარ-მასპინძელი“, წარდგენა.
|
|
|
144.
|
ტექსტი (1-ლი-მე-3 თავები).
|
|
|
145.
|
ტექსტი (მე-4-მე-5 თავები).
|
|
|
146.
|
ტექსტი (მე-6-მე-8 თავები).
|
|
|
147.
|
ტექსტი (მე-9-მე-12 თავები).
|
|
|
148.
|
ტექსტი (მე-13-მე-15 თავები).
|
|
|
149.
|
ზვიადაური, ჯოყოლა,აღაზა-სახეები. რისთვის იბრძვიან და რას ეწირებიან
ვაჟა-ფშაველას გმირები?
|
|
|
150.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
151.
|
ვაჟა-ფშაველა, „ბახტრიონი“.წარდგენა.
|
|
|
152.
|
ტექსტი (1-ლი-მე-2 თავები).
|
|
|
153.
|
ტექსტი (მე-3 თავი).
|
|
|
154.
|
ტექსტი (მე-4-მე-7 თავები).
|
|
|
155.
|
ტექსტი (მე-8-მე-11 თავები).
|
|
|
156.
|
ტექსტი (მე-12-მე-14 თავები).
|
|
|
157.
|
ტექსტი (მე-15-მე-19 თავები).
|
|
|
159.
|
ტექსტი. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
160.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
161.
|
ვაჟა-ფშაველას პოემების ხალხური წყაროები.
|
|
|
162.
|
ვაჟა-ფშაველას ენა.
|
|
|
163.
|
ვაჟა-ფშაველა, „პატრიოტიზმი და კოსმოპოლიტიზმი“.
|
|
|
164.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი_ვაჟა-ფშაველა.
|
|
|
165-
174
|
გ ა მ ე ო რ ე ბ ა
|
|
|
No comments:
Post a Comment