წერითი სამუშაო–შეფასების
კრიტერიუმი(7 კლასი)
|
ნაშრომის აგება
|
ქულა
|
1
|
ნაშრომი კარგადაა ორგანიზებული,მონაკვეთები თანმიმდევრულად
და ლოგიკურად ენაცვლება ერთმანეთს.აბზაცები სწორადაა გამოყოფილი.
|
1
|
2
|
ნაშრომში დარღვეულია ტექსტის ლოგიკა და /ან იგი ორგანიზებული
არ არის.
|
0
|
|
შინაარსის გადმოცემა
|
ქულა
|
1
|
შინაარსი გადმოცემულია ნათლად,აზრი მკაფიოდ და ნათლად
არის ჩამოყალიბებული.მოცემულია ტექსტის მნიშვნელოვანი,ძირითადი ნაწილის სრულყოფილი
შინაარსი.
|
4
|
2
|
მოცემულია ტექსტის მნიშვნელოვანი, ძირითადი ნაწილის
სრულყოფილი შინაარსი,მაგრამ ზოგ შემთხვევაშო აზრი არ არის მკაფიოდ და ნათლად ჩამოყალიბებული
|
3
|
3
|
არ არის მოცემული ტექსტის მნიშვნელოვანი,ძირითადი
ნაწილის სრულყოფილი შინაარსი, ამასთანავე ზოგ შემთხვევაში აზრი არ არის მკაფიოდ და
ნათლად ჩამოყალიბებული
|
2
|
4
|
მოცემულია ტექსტის ზერელე შინაარსი, აზრი არ არის
მკაფიოდ და ნათლად ჩამოყალიბებული.
|
1
|
5
|
მოსწავლე ვერ გადმოცემს ტექსტის შინაარსს, ლოგიკური
კავშირები დარღვეულია / ან შინაარსი გადმოცემულია ერთი –ორი წინადადებით.
|
0
|
|
ფაქტობრივი
შეცდომა
|
|
1
|
არ არის დაშვებული არც ერთი ფაქტობრივი შეცდომა
|
1
|
2
|
დაშვებულია ერთ ფაქტობრივი შეცდომა
|
0
|
|
დამოუკიდებელი აზროვნება,კომენტირების უნარი
|
ქულა
|
1
|
მოსწავლე სწორად აფასებს ფაქტებს,ლექსიკურად გამართულია
მისი მსჯელობა,განმარტავს თავის შეხედულებებს.
|
2
|
2
|
მოსწავლე სწორად აფასებს ფაქტებს,მაგრამ არ განმარტავს
თავის შეხედულებებს /ან ლექსიკურად გაუმართავია წინადადებები.
|
1
|
3
|
არ არის მოცემული მოსწავლის კომენტარი/ან მოსწავლის
კომენტარი არაადეკვატურია.
|
0
|
|
მართლწერის ნორმების დაცვა
|
ქულა
|
1
|
არ არის დაშვებული 4–ზე მეტი შეცდომა
|
2
|
2
|
არ არის დაშვებული 8–ზე მეტი შეცდომა
|
1
|
3
|
დაშვებულია 8–ზე მეტი შეცდომა
|
0
|
No comments:
Post a Comment