ქართული ენა და ლიტერატურა
მე-12 კლასი
(ავტორები: ვახტანგ როდონაია, ნინო ნაკუდაშვილი, ავთანდილ არაბული,
მარინე ხუციშვილი)
თემატური გეგმა
პედაგოგი-მთვარისა
ბესელია
2018-2019 სასწავლო წელი
N
|
თემის
დასახელება
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1.
|
ვემშვიდობებით მე-19 საუკუნეს. ზოგადი მიმოხილვა.
|
|
|
2.
|
დავით კლდიაშვილი,ბიოგრაფია. დავით კლდიაშვილის პროზის მხატვრული თავისებურება.
სიუჟეტის გაშლის უნივერსალური ხერხი.
|
|
|
3.
|
დავით კლდიაშვილი, „სამანიშვილის დედინაცვალი“1-ლი-მე-2 თავი.
|
|
|
4.
|
მე-3-მე-4 თავები.
|
|
|
5.
|
მე-5,მე-6,მე-7თავები.
|
|
|
6.
|
მე-8,მე-9 თავები.
|
|
|
7.
|
მე-10 თავი.
|
|
|
8.
|
მე-11, მე-12 თავები.
|
|
|
9.
|
დავით კლდიაშვილის იმერეთი.
|
|
|
10.
|
„სამანიშვილის დედინაცვალი“რუსთაველის თეატრში. კლდიაშვილის იუმორი.კრიტიკოსები
კლდიაშვილის შესახებ (გურამ ასათიანი, კიტა აბაშიძე...).
|
|
|
11.
|
დავით კლდიაშვილი, „ჩემი ცხოვრების გზაზე“.
|
|
|
12.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
13.
|
სიმბოლიზმი და „ცისფერყანწელები“.სალექციო
წარდგენა.
|
|
|
14.
|
ტიციან ტაბიძე,ავტობიოგრაფია.
|
|
|
15.
|
ტიციან ტაბიძე, „წიგნიდან ქალდეას ქალაქები“.
|
|
|
16.
|
ტიციან ტაბიძე, „ვალერიან გაფრინდაშვილს“.სონეტი.
|
|
|
17.
|
ტიციან ტაბიძე, „ლექსი მეწყერი“.
|
|
|
18.
|
შალვა აფხაიძის წერილი-„ტიციან ტაბიძე“’. „მიწასთან დაბრუნება“.
|
|
|
19.
|
ტიციან ტაბიძე, „მაშ, გამარჯვება“.
|
|
|
20.
|
ტიციან ტაბიძე, „ანანურთან“.
|
|
|
21.
|
ვინ იყო თამუნია წერეთელი? მურად მთვარელიძის „ფეხმოტეხილი ღრუბლის ლეგენდა“
|
|
|
22.
|
პაოლო იაშვილი, ბიოგრაფია.
|
|
|
23.
|
პაოლო იაშვილი, „პირამიდებში“.
|
|
|
24.
|
„პოეზიით შეპყრობილები“,ნინო ტაბიძე, „ტიციანი და მისი მეგობრები“.ქიმერიონი.
|
|
|
25.
|
პაოლო იაშვილი,“წერილი დედას“.
|
|
|
26.
|
პაოლო იაშვილი, „პოეზია“.
|
|
|
27.
|
ქართველი კრიტიკოსები პაოლო იაშვილის შესახებ.
|
|
|
28.
|
ვალერიან გაფრინდაშვილი, ბიოგრაფია.
|
|
|
29.
|
ვალერიან გაფრინდაშვილი, „ყრუ სონეტი“.
|
|
|
30.
|
ვალერიან გაფრინდაშვილი, „გასეირნება ტაშისკარში“.
|
|
|
31.
|
ჟურნალ „ცისფერი ყანწების“ორი ნომრის განხილვა. „ცისფერყანწელთა“ ენა.
|
|
|
32.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
33.
|
ლეო ქიაჩელი, ბიოგრაფია.
|
|
|
33.
|
ნამდვილი ამბავი სიუჟეტად. კოლიზია და კონფლიქტი. ალეგორია და სიმბოლო.
|
|
|
34.
|
ლეო ქიაჩელი, „ჰაკი აძბა“.1-ლი,მე-2 თავები.
|
|
|
35.
|
მე-3, მე-4 თავები.
|
|
|
36.
|
მე-5, მე-6 თავები.
|
|
|
37.
|
მე-7, მე-8 თავები.
|
|
|
38.
|
მე-9, მე-10 თავები.
|
|
|
39.
|
მე-11 თავი.
|
|
|
40.
|
ეპოქის ენობრივი ნიშნები, მწერლის ენა.
|
|
|
42.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
43.
|
ნიკო ლორთქიფანიძე, ბიოგრაფია.
|
|
|
44.
|
იმპრესიონიზმი_მე-20 საუკუნის ხელოვნება.
|
|
|
45.
|
ნიკო ლორთქიფანიძე, „შელოცვა რადიოთი“. ტექსტი.
|
|
|
46.
|
ტექსტი
|
|
|
47.
|
ტექსტი
|
|
|
48.
|
ტექსტი
|
|
|
49.
|
ტექსტი
|
|
|
50.
|
ტექსტი
|
|
|
51.
|
ტექსტი
|
|
|
52.
|
საქართველოს კულტურული ორიენტაციის საკითხი და „შელოცვა რადიოთი“.
|
|
|
53.
|
მწერლის ენა. შეკუმშული ფრაზა.
|
|
|
54.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
55.
|
მიხეილ ჯავახიშვილი, ბიოგრაფია.
|
|
|
56.
|
მხატვრული ანალიზის ელემენტები. ისტორიული კონტექსტი.
|
|
|
57.
|
მიხეილ ჯავახიშვილი, „ჯაყოს ხიზნები“.1-ლი ნაწილი, 1-ლი, მე-2 თავები.
|
|
|
58.
|
მე-3, მე-4 თავები.
|
|
|
59.
|
მე-5, მე-6 თავები.
|
|
|
60.
|
მე-7, მე-8 თავები.
|
|
|
61.
|
მე-9 თავი.
|
|
|
62.
|
მე-2 ნაწილი.1-ლი, მე-2 თავები.
|
|
|
63.
|
მე-3, მე-4 თავები.
|
|
|
64.
|
მე-5, მე-6 თავები.
|
|
|
65
|
მე-7,მე-8 თავები.
|
|
|
66.
|
მე-3 ნაწილი.1-ლი,მე-2 თავები.
|
|
|
67.
|
მე-3, მე-4 თავები.
|
|
|
68.
|
მე-5 თავი.
|
|
|
69.
|
მე-6 თავი.
|
|
|
70.
|
„ჯაყოს ხიზნების“ ძირეული სქემა.პერსონაჟის სახელი-ზოგადი მოვლენის სახელწოდება.მიხეილ
ჯავახიშვილი-ქართული ენის სიწმინდის დამცველი.
|
|
|
71.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
72.
|
კონსტანტინე გამსახურდია, ბიოგრაფია. ისტორიული რომანი.
|
|
|
73.
|
კონსტანტინე გამსახურდია, „დიდოსტატის კონსტანტინეს მარჯვენა“. პროლოგი.
|
|
|
74.
|
1-ლი, მე-2 თავები. ახალი წელი სამეფო კარზე.
|
|
|
75.
|
მე-3,მე-4,მე-5 თავები.საპატიო ტყვე.
|
|
|
76.
|
მე-6, მე-7, მე-8 თავები. „ძღვენი „მეამბოხეთათვის.
|
|
|
77.
|
მე-9, მე-10, მე-11, მე-12 თავები.“ძელისცხოვლის რისხვა“. მთიელთა კვლავ
მოქცევა.
|
|
|
78.
|
მე-13, მე-14 თავები.ძელისცხოვლის საიდუმლო“.
|
|
|
79.
|
მე-15, მე-16, მე-17 თავები.ლაშქრობა ამბოხებულთა წინააღმდეგ.
|
|
|
80.
|
მე- 18 თავი.კვეტარის ციხის აღება.
|
|
|
81.
|
მე-19 თავი.სვეტიცხოვლის აშენების გეგმები.
|
|
|
82.
|
მე-20 თავი. მეფე და არსაკიძე.
|
|
|
83.
|
21-ე თავი.ფარსმანი.
|
|
|
84.
|
22-ე თავი.არსაკიძის მისია.
|
|
|
85.
|
23-ე, 24-ე,25-ე თავები.ზვიად სპასალარის დიპლომატია. გირშელი მცხეთაში.
|
|
|
86.
|
26-ე,27-ე,28-ე თავები.“გლახუნა“ ღამე. არსაკიძე და ვარდისახარი.
|
|
|
87.
|
29-ე, 30-ე,31-ე,32-ე თავები.არსაკიძის სიზმარი. „უცხვირპირო“ გამგეთუხუცესი.
სიკვდილ-სიცოცხლის ზღვარზე.
|
|
|
88.
|
33-ე თავი.არსაკიძის „სტუმრები“.
|
|
|
89.
|
34-ე, 35-ე, 36-ე, 37-ე თავები.ხევისბერთა თათბირი. დაზვერვა ფხოვში.
|
|
|
90.
|
38-ე, 39-ე, მე-40 თავები.ნადირობა ავაზებით. „შანდლის „ქურდი.
|
|
|
91.
|
41-ე42-ე,43-ე,44-ე თავები. სიყვარულის გამხელა. მძიმე არჩევანი.
|
|
|
92.
|
45-ე,46-ე, 47-ე,48-ე თავები. ჟამიანობა მცხეთაში. ფარსმანის სამთვარიოს
წინათქმა, ნებიერას დევნა.
|
|
|
93.
|
49-ე,50-ე,51-ე თავები. შორენას დატყვევება. ქორსატეველას ციხის აღება.
|
|
|
94.
|
52-ე, 53-ე თავები.სვეტიცხოვლის კურთხევა.
|
|
|
95.
|
54-ე,55-ე,56-ე თავები. სადილი მეფის სასახლეში. ფარსმანის „შესმენა“.უფლისწულის
დაბრუნება.
|
|
|
96.
|
57-ე,58-ე,59-ე თავები. არსაკიძის დასჯა. შორენას დაღუპვა. ფარსმანის
სიკვდილი.
|
|
|
97.
|
მე-60,61-ე თავები. მეფისა და დიდოსტატის აღსასრული.
|
|
|
98.
|
რომანის პერსონაჟები და მათი ისტორიული პროტოტიპები. კრიტიკოსები ნაწარმოების
შესახებ.
|
|
|
99.
|
კონსტანტინე გამსახურდიას ენობრივი სამყარო.
|
|
|
100.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი.
|
|
|
101
|
პოლიკარპე კაკაბაძე, ბიოგრაფია. დრამატული ნაწარმოები. კომედია.
|
|
|
102.
|
პოლიკარპე კაკაბაძე, „ყვარყვარე თუთაბერი“. ტექსტი.
|
|
|
103.
|
ტექსტი
|
|
|
104.
|
ტექსტი
|
|
|
105.
|
ტექსტი
|
|
|
106.
|
ტექსტი
|
|
|
107.
|
ტექსტი
|
|
|
108.
|
ტექსტი
|
|
|
109.
|
მხატვრული ანალიზის ელემენტები. პიესის ენა. ფრაზეოლოგიზმები. დიალოგი.
პოლილოგი.
|
|
|
110.
|
გალაკტიონ ტაბიძე, ბიოგრაფია.
|
|
|
111.
|
გალაკტიონ ტაბიძე, „მე და ღამე“.იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
112.
|
გალაკტიონ ტაბიძე,“შერიგება“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
113.
|
გალაკტიონ ტაბიძე, „მთაწმინდის მთვარე“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
114.
|
გალაკტიონ ტაბიძე,“თოვლი“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
115.
|
გალაკტიონ ტაბიძე, „სილაჟვარდე ანუ ვარდი სილაში“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
116.
|
გალაკტიონ ტაბიძე, „მშობლიური ეფემერა“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
117.
|
გალაკტიონ ტაბიძე, „ქებათა ქება ნიკორწმინდას“. იდეურ-მხატვრული ანალიზი.
|
|
|
118.
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი-გალაკტიონის ლექსის მუსიკა.
|
|
|
119.
|
გიორგი ლეონიძე, ბიოგრაფია. „ნინოწმინდის ღამე“.
|
|
|
120.
|
გიორგი ლეონიძე, „ყივჩაღის პაემანი“.
|
|
|
121.
|
მწერლის ენა-გიორგი ლეონიძე.
|
|
|
122.
|
ანა კალანდაძე, ბიოგრაფია. „მკვდართა მზე ვარ“.
|
|
|
123.
|
გურამ რჩეულიშვილი, ბიოგრაფია.“ალავერდობა“.
|
|
|
124.
|
ტექსტი.ტრადიცია და ინერცია.
|
|
|
125.
|
ტექსტი.მოძრაობის უძრაობა.
|
|
|
126.
|
ტექსტი. გაჭენება.
|
|
|
127.
|
ტექსტი.“ვნების სიმძაფრე შენებაშია და არა აშენებულით ტკბობაში“. შრომის
აპოლოგია.
|
|
|
130.
|
ჯემალ ქარჩხაძე, „იგი“. მარადიული გამოქვაბული.
|
|
|
131.
|
ტექსტი. იგის ბრძოლა თვითდამკვიდრებისათვის.
|
|
|
132.
|
ტექსტი. ნი და ზუ.
|
|
|
133.
|
ტექსტი. ლიდერები.
|
|
|
134.
|
ტექსტი. ქაოსიდან კოსმოსამდე.
|
|
|
135.
|
გურამ დოჩანაშვილი, „კაცი, რომელსაც ლიტერატურა ძლიერ უყვარდა“.
|
|
|
136.
|
ტექსტი. ვასიკო კეჟერაძე.
|
|
|
137.
|
ტექსტი. უფროსი.
|
|
|
138.
|
ტექსტი. ტიპები, სახეები.
|
|
|
139.
|
ტექსტი.მხატვრული ლიტერატურია ძალა.
|
|
|
140.
|
ტექსტი. კარცერ ლუქსების იდეა.
|
|
|
141.
|
ტექსტი. მხატვრული ანალიზის ელემენტები.
|
|
|
142-
155
|
გ ა მ ე ო რ ე ბ ა
|
|
|
No comments:
Post a Comment