ტექსტის ანალიზი მოცემული მითითების მიხედვით
შეფასების კრიტერიუმი (11 კლასი)
|
ნაშრომის
აგება
|
ქულა
|
1
|
ნაშრომი პასუხობს მითითებებს
|
2
|
2
|
ნაშრომი პასუხობს მხოლოდ ერთ მითითებას
|
1
|
3
|
ნაშრომი შესრულებულია ორი–სამი წინადადებით
|
0
|
|
მოსაზრების
არგუმენტირება და შესაბამისი ციტირება
|
ქულა
|
1
|
მსჯელობა სამივე მითითების მიხედვით დასაბუთებულია
და არგუმენტები გამყარებულია ტექსტური მასალით
|
3
|
2
|
მსჯელობა ორი მითითების მიხედვით დასაბუთებულია და
არგუმენტები გამყარებულია მასალით/ან ზოგან აზრი ბუნდოვანია
|
2
|
3
|
მსჯელობა ერთი მითითების მიხედვით დასაბუთებულია და
არგუმენტები გამყარებულია ტექსტური მასალით /ან ბევრ შემთხვევაში აზრი არ არის ნათლად
გადმოცემული
|
1
|
4
|
სამივე მითითების მიხედვით მსჯელობისას არგუმენტები
არადამაჯერებელია/ან არ არის გამყარებული ტექსტური მასალით
|
0
|
|
დამოუკიდებელი
აზროვნება
|
ქულა
|
1
|
მკაფიოდ გამოვლინდა მოსწავლის დამოუკიდებელი აზროვნების
უნარი.მოსწავლეს შეუძლია მკაფიოდ და ნათლად ჩამოაყალიბოს თავისი შთაბეჭდილება და
ტექსტის მთავარი სათქმელი.
|
2
|
2
|
ნაწილობრივ გამოვლინდა მოსწავლის დამოუკიდებელი აზროვნების
უნარი. მოსწავლე ახერხებს თავისი შთაბეჭდილებისა და ტექსტის მთავარი სათქმელის გადმოცემას.
|
1
|
3
|
არ გამოვლინდა მოსწავლის დამოუკიდებელი აზროვნების
უნარი.მოსწავლე ახერხებს თავისი შთაბეჭდილების გადმოცემას,თუმცა ვერ ხვდება ტექსტის
მთავარ სათქმელს.ან ვერ გადმოცემს თავის შთაბეჭდილებას და ახერხებს მთავარი სათქმელის
გადმოცემას.
|
0
|
14
|
ფაქტობრივი
შეცდომა
|
ქულა
|
1
|
არ არის დაშვებული ფაქტობრივი შეცდომა
|
1
|
2
|
დაშვებულია ერთი ფაქტობრივი შეცდომა
|
0
|
|
მართწერის
საკითხები(სტილისტური,სინტაქსური,მორფოლოგიურ–ორთოგრაფიული,პუნქტუაციური შეცდომები)
|
ქულა
|
1
|
არ არის დაშვებული 3–ზე მეტი შეცდომა
|
2
|
2
|
არ არის დაშვებული 5–ზე მეტი შეცდომა
|
1
|
3
|
დაშვებულია 5–ზე მეტი შეცდომა
|
0
|
No comments:
Post a Comment