1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
|
შესავალი
|
ტრაფარეტულია
|
აუდიტორიას აწვდის ინფორმაციას
|
აუდიტორიას საინტერესოდ აწვდის ინფორმაციას
|
აუდიტორიას ამზადებს მოსასმენად, საინტერესო და დამაინტრიგებელია
|
თემის წარდგენა
|
თემა ნაწილობრივ გასაგებია, მოითხოვს განმარტებებს
|
თემა ლოგიკურადაა აგებული, მაგრამ ზოგიერთი ლაკითხი ბუნდოვანია
|
თემა ლოგიკურად არის აგებული, საკითხები წარმოდგენილია თანმიმდებრობით
|
თემა ლოგიკურად არის აგებული, საკითხები წარმოდგენილია თანმიმდებრობით.
მოჰყავს არგუმენტები
|
საუბარი,
დასკვნები
|
იმეორებს ერთსა და იმავეს,დასკვნები გაუმართავია
|
საუბარი გამართულია,დასკვნებს ზოგჯერ აყალიბებს
|
საუბრობს გამართულად, დასკვნებს კარგად აყალიბებს
|
მეტყველებს მკაფიოდ, დასკვნები არგუმენტირებულია და ორიგინაალური
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქის დაამყარებას
|
ძირითადად ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან
|
გრძნობს და ფლობს აუდიტორიას, ამყარებს კონტაქტს თითოეულ წევრთან
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
მცირედ იყენებს თვალსაჩინოებას
|
თვალსაჩინოებას იყენებს ზოგჯერ არაადეკვატურად
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
კარგად იყენებს თანამედროვე ტექნოლოგიებს
|
პასუხი აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
პასუხობს ზოგიერთ კითხვას, მაგრამ ვერ ასაბუთებს
|
პასუხობს ზოგიერთ კითხვას და ასაბუთებს
|
პასუხობს თითქმის ყველა კითხვას და ასაბუთებს
|
პასუხობს ყველა კითხვას და ასაბუთებს
|
Saturday, July 6, 2019
შეფასების კრიტერიუმი
შეფასების კრიტერიუმი-პრეზენტაცია/რეფერატი
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment